Багато водіїв скаржаться на вібрацію та биття у кермі, але не всі приділяють цій проблемі належну увагу.
Досвідчені водії можуть за найменшими відхиленнями від звичайної поведінки автомобіля визначити, що з ним не так. Не вживши заходів, ця невелика проблема, може призвести до серйозних наслідків, причому не тільки для транспортного засобу, а й для тих, хто у ньому їде.
Спуск або здуття шини переднього колеса - як супроводжується розмашистою вібрацією на кермі при невеликій швидкості.
Порушено балансування колеса - від 60 км/год і вище починається дрібне тремтіння.
Відкрутилося колесо – вібрація на кермі при невеликій швидкості супроводжується ритмічним звуком, синхронним із обертанням коліс.
Люфт шарнірів ходової частини - з'являється рідко і говорить про необхідність невідкладно вирушити в СТО.
Викривлений диск колеса - проявляється за досить сильних ушкоджень.
Крім того, кермо може тремтіти і тремтіти через неполадки підвіски або рульових тяг, наприклад:
- Шарніри кульових можуть бути покриті корозією або зноситися.
- Зношування рульових пальців.
- Вихід з ладу втулок кермової рейки.
- Вихід з ладу підшипника маточини.
- Вихід з ладу шарнірів швидкостей та сайлен-блоків передніх важелів.
Важливо відзначити, що перевіряти підвіску та рульові тяги на ці поломки слід тільки після перевірки коліс та дисків.