Один із найбільш знакових автомобілів японської марки Subaru – купе Impreza 22B STi – було створено на честь 40-річчя компанії і третього поспіль титулу в чемпіонаті світу з ралі WRC. Сумарно з конвеєра зійшло всього 424 таких машини. Напередодні одну з них виставили на аукціон.
Йдеться про праворульний автомобіль, який продавали виключно в Японії. Усю партію з 400 купе розкупили протягом кількох днів, а ще 24 машини виготовили для експортних ринків, включно з Великою Британією та Австралією.
Як і більшість Subaru Impreza тієї епохи, це купе має кілька доопрацювань. Наприклад, у автомобіля більше немає заводських коліс і крил, а в салоні встановлено каркас безпеки з болтовим кріпленням.
Синя фарба має практично такий самий вигляд, як заводський варіант, а рульове колесо і рукоятка стоянкового гальма нові.
Під капотом Impreza 22B STi встановлено оригінальний 2,2-літровий опозитний 4-циліндровий двигун з турбонаддувом, здатний видавати 276 кінських сил потужності (хоча вважається, що його фактична пікова потужність близька до 350 к.с.).
Машина оснащена спеціальними амортизаторами фірми Bilstein, а також великими гальмами Brembo.
Незважаючи на всі зміни, що відбулися з машиною з 1997 року, а також пробіг понад 75 тисяч кілометрів, вона, як і раніше, оцінюється дуже високо серед фанатів “Субару”, що підтверджує її ціна.
За 5 днів до кінця торгів максимальна вартість автомобіля становить 100 тисяч доларів (2 700 000 грн) і, найімовірніше, ще не є остаточною.