Opel, німецький виробник автомобілів, має багату історію, що сягає 19-го століття. Відома своїм широким асортиментом автомобілів, компанія випустила кілька виняткових моделей, які вирізняються не лише своїми характеристиками та дизайном, але й ціною.
У цій статті ми розглянемо два найдорожчі автомобілі Opel в історії, заглибившись в їхні унікальні особливості, технічні характеристики та ціни, за якими вони продавалися спочатку.
Opel Insignia OPC (Opel Performance Center)
Opel Insignia OPC, високопродуктивний варіант стандартної Insignia, є однією з найдорожчих пропозицій Opel. Запущена в 2009 році, ця модель була розроблена Opel Performance Center, підрозділом, відповідальним за спортивні моделі бренду.
Технічні характеристики
Insignia OPC оснащена двигуном V6 з турбонаддувом, що забезпечує вражаючу потужність та прискорення. Він може похвалитися системою повного приводу, що забезпечує чудову керованість і контроль, особливо в складних дорожніх умовах. Підвіска автомобіля точно налаштована для спортивних характеристик, що робить його справжнім подарунком для ентузіастів.
Дизайн
Зовні Insignia OPC вирізняється агресивним стилем, включаючи збільшені повітрозабірники, задній спойлер та характерні елементи дизайну OPC. Інтер’єр відповідає спортивному зовнішньому вигляду, завдяки високоякісним матеріалам та передовим технологіям.
Ціна на старті продажів
На момент запуску Insignia OPC коштувала значно дорожче (59 990 доларів), ніж стандартні моделі Insignia. Хоча точні цифри варіюються в залежності від ринку та опціональних функцій, це був один з найдорожчих автомобілів Opel на момент свого дебюту.
Opel GT Concept
Opel GT Concept, представлений у 2016 році, – це футуристичний спортивний автомобіль, який поєднує в собі багату спадщину Opel з інноваційними технологіями. Хоча концептуальна модель не пішла в серійне виробництво, вона є одним з найдорожчих автомобілів, коли-небудь створених компанією Opel.
Технічні характеристики
Цей концепт-кар був розроблений, щоб бути легким, з акцентом на маневреність і продуктивність. Він мав передньо-середньомоторну, задньопривідну компоновку, втілюючи суть справжнього спортивного автомобіля. Технічні характеристики двигуна і показники продуктивності, хоча і не були повністю розкриті, але очікувалося, що вони будуть вражаючими, відображаючи інженерні можливості Opel.
Дизайн
Дизайн GT Concept був значним відходом від традиційного стилю Opel. Він демонстрував гладкий, аеродинамічний кузов зі сміливою кольоровою гамою. Інтер’єр був настільки ж авангардним, з мінімалістичними дизайнерськими елементами і передовими цифровими інтерфейсами.
Ціна на старті продажів
Як концептуальний автомобіль, Opel GT Concept не мав конкретної ціни продажу. Однак вартість розробки такого передового та інноваційного автомобіля ставить його в один ряд з найдорожчими проектами Opel. Інвестиції в дослідження, дизайн і технології для GT Concept були значними, що відображається на його сприйнятій вартості.
Замість висновку
Opel Insignia OPC та Opel GT Concept є вершиною автомобільної досконалості Opel. Ці моделі не тільки підкреслюють прихильність бренду до продуктивності та інновацій, але і його здатність створювати автомобілі, які захоплюють уяву автолюбителів по всьому світу.
Їхні високі ціни на старті продажів свідчать про якість, технології та інженерну майстерність, які Opel незмінно демонструє протягом усієї своєї історії.