Попри те, що механічна коробка не є популярним вибором для більшості повсякденних автомобілів, вона, здається, знаходить своє місце в транспортних засобах, призначених для задоволення від водіння.
Продаж автомобілів з механічною коробкою передач становив менше одного відсотка від загальної кількості проданих у США в 2021 році, але минулого року ця частка збільшилася до 1,7 відсотка. Багато автовиробників також розширили свій асортимент моделей з ручним керуванням.
Журналісти видання Мотог1 звернулися до кожного виробника автомобілів, у яких у лінійці є авто з механічною коробкою передач, щоб дізнатися, яка частина продажів припадає на такі комплектації.
- Acura Integra: 22%
- BMW M2: 50%
- BMW M3/M4: 20%
- Cadillac CT4-V Blackwing / CT5-V Blackwing: 50%
- Honda Civic Type R: 7%
- Hyundai Elantra N: 25%
- Kia Forte GT: 2%
- Mazda MX-5 Miata: 60%
- Mini John Cooper Works: 51%
- Mini Cooper S: 22%
- Porsche 718 / 911: 40%
- Subaru BRZ: 79%
- Subaru WRX: 74%
- Subaru Impreza/Crosstrek: 1,6%
- Toyota GR86: 48%
- Toyota GR Supra: 43%
- Toyota Tacoma: 1,4%
- Volkswagen Golf GTI: 50%
- Volkswagen Golf R: 40%
- Volkswagen Jetta GLI: 40%
- Volkswagen Jetta S/Sport: 5%
Попри те, що автомобілі з механічною коробкою переживають друге дихання за останні кілька років, вони навряд чи стануть популярними серед більшості водіїв.
Тим не менш, ця ніша виглядає перспективною, оскільки автовиробники продовжать пропонувати такі моделі через попит на потужні та емоційні автомобілі. Звичайно, ми можемо втратити ручні Mini та GTI, але на ринку збережеться безліч інших варіантів.