Седан, який виставлений на продаж в Австралії, не брав участі в перегонах. І причиною тому була пандемія коронавірусу. Зараз машину, створену спеціально для змагань у 21-му столітті, продають за ціною понад 600 000 грн.
Йдеться про класичний ВАЗівський седан 2101 (“Копійка”), який ліг в основу ралійної машини. Автомобіль зійшов з конвеєра в 1978 році і готувався для того, щоб взяти участь у ралі East African Safari Classic 2021 у Кенії, але захід було скасовано через Covid-19.
Седану дістався власний гоночний двигун, спеціально побудований для участі в ралі фахівцем з машин Lada з Лейпцига. В оголошенні стверджується, що мотор навмисне не виводили на максимальні показники потужності, а орієнтувалися на крутильний момент у середньому діапазоні обертів.
Двигун отримав спеціальні поршні, карбюратор фірми Weber, повітрозабірники, додатковий масляний радіатор, запасну котушку запалювання, а також додатковий бензонасос.
Дорожній просвіт машини оптимізували таким чином, щоб автомобіль був м’яким, але його підвіска змогла витримати ралійну дистанцію в 5 тисяч кілометрів.
Їй дісталися пружини та амортизатори фірми Koni HeavyTrack з тристороннім регулюванням, посилена балка переднього моста, а також доопрацьовані поперечні важелі та задній міст.
Передню частину седана від пошкоджень захищає “кенгурятник”, а всередині автомобіля встановлений каркас безпеки і сидіння-ковші фірми Sparco.
Машина пройшла всі випробування і навіть отримала перепустку FIA (Міжнародна Автомобільна Федерація) в категорії CT33, якій діятиме до 2030 року. Зараз незвичайну “Копійку” продають в Австрії за ціною в 22 500 євро, що еквівалентно сумі в 646 200 грн.