Сьогодні наявність у кишені суми в 450 000 грн зовсім не гарантує, що можна купити щось більш-менш гідне на вторинному ринку в популярному сегменті кросоверів.
Особливо коли йдеться про економічний, надійний і комфортний “апарат”. Але як мінімум один такий варіант існує. Він родом із японської Хіросіми і є одним із найпопулярніших кросоверів у світі.
Йдеться про модель Mazda CX-5. Машина з’явилася в 2011 році і змогла здивувати покупців своєю технологічністю, в якій, хоч би як це здавалося дивним, основний акцент було зроблено на надійності.
Кросоверу дісталися аж ніяк не мейнстрімові турбомотори, а “атмосферники”, але доведені до характеристик “наддувних” агрегатів цікавими інженерними рішеннями.
Найпопулярнішим двигуном у гамі CX-5 виявився 2-літровий агрегат серії PE, тоді як другим за обсягом продажів став старший мотор на 2,5-літра. Обидва мають схожу конструкцію і рекордний для свого часу ступінь стиснення (14 до 1), що не заважає їм ходити до 400 тисяч кілометрів пробігу, а також вимагати заміни ланцюга ГРМ на пробігах понад 200 тисяч км.
А ось дизельний 2,2-літровий мотор у CX-5 виявився невдалим, але частка таких машин на вторинному ринку України невелика.
Що стосується списку трансмісій, то у CX-5 є як “механіка”, так і класичний автомат. Перша – наднадійна і попросить заміну синхронізаторів і зчеплення ближче до позначки в 200 тисяч кілометрів.
Але нам цікава не МКПП, а “автомат”, який у CX-5 вийшов хоч і не ідеальним, але й не жахливим. Ресурс автоматичної коробки передач при належному обслуговуванні становить пристойні 300-350 тисяч кілометрів.
З підвіскою великих проблем немає і після 100 тисяч км вона потребує заміни лише витратних матеріалів, таких як сайлентблоки важелів, а також відбійники і пильовики амортизаторів.
У бюджеті 450 000 грн можна розраховувати на CX-5 початкових років випуску (2011-2012). І, найімовірніше, це будуть екземпляри з високим пробігом. Але, як ми з’ясували вище в цій статті, навіть він для цього японського кросовера зовсім не вирок.