Автомобільний ринок Китаю ще більше збагатився завдяки успішній сертифікації нового рамного позашляховика Tank 330.
Це надійне доповнення до модельного ряду Tank успадкувало потужний трилітровий 354-сильний двигун V6 з подвійним турбонаддувом від свого старшого брата, Tank 500, що забезпечує підвищену продуктивність і більш динамічні їздові якості. Це значне покращення порівняно з двигуном Tank 300, який видає 220 к.с. та 380 Нм крутного моменту.
Інновації в трансмісії
Двигун Tank 330 агрегатується з 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач, що на одну передачу менше, ніж у попередника. Машина оснащена сучасною системою повного приводу, яка пропонує чотири режими руху, що відповідають різним типам місцевості та умовам водіння.
Ці режими включають 2H – задній привід, AWD – автоматичний вибір приводу, 4H – примусовий повний привід і 4L – повний привід зі зниженим передавальним числом для важкого бездоріжжя.
З точки зору дизайну, Tank 330 відрізняється від Tank 300 більшими колесами, помітними розширювачами колісних арок, міцними бамперами та захистом днища, хоча міцність останнього викликала деякі питання у рецензентів.
Не всі експерти з ентузіазмом сприйняли повітрозабірник на капоті та спойлер на багажних дверях, оскільки ці елементи мають на меті надати позашляховику спортивного вигляду, але можуть не всім припасти до смаку.
Існує ймовірність того, що Tank 330 з часом добереться до України, але наразі навіть на рідному ринку Китаю автомобіль ще не дебютував офіційно.
Поява Tank 330 може стати початком нової глави для бренду, пропонуючи поєднання потужності, універсальності та сміливого естетичного вигляду для вибагливого покупця позашляховика.