За підсумками січня китайці купили 2,04 мільйона нових автомобілів. Цей результат на 57,4 відсотка більший, ніж у січні 2022 року.
Перше місце за обсягами продажів на китайському ринку зайняв Volkswagen, випередивши за цим показником BYD, який залишався незмінним лідером 11 місяців поспіль.
За перший місяць цього року Volkswagen реалізував у Китаї 209,5 тисяч машин і зайняв частку 10,29 відсотка в загальному обсязі ринку. BYD у свою чергу продав 191,1 тисяч автомобілів. У трійку лідерів потрапила Toyota з результатом 141,7 тисяч проданих штук. На четвертому місці Сhangan (130,4 тисяч шт.), На п’ятому – Honda (129,6 тисяч штук). Друга половина рейтингу виглядає наступним чином: на шостому рядку Geely (120 тисяч), на сьомому з великим відривом Wuling (73 тисячі), на восьмому BMW (68,8 тисячі), на дев’ятому Сhery (62 тисячі), а на десятому Nissan ( 58,5 тисяч).
Як повідомляє СarNewsChina з посиланням на Китайську асоціацію легкових автомобілів, у загальному обсязі продажів частка електрокарів та гібридів становила 33,8 відсотка. Три найбільші бренди з продажу чистих електромобілів — BYD, Tesla та Wuling.
Що ж до рейтингу за моделями, то перше місце посідає Changan CS75 Plus, продажі якого порівняно з січнем минулого року зросли на 87,3 відсотка, до 40,5 тисячі екземплярів. Слідом йдуть Volkswagen Lavida (32,4 тисяч штук, +20,4 відсотка) і BYD Song Plus (32,2 тисяч штук, -9,3 відсотка).
Четвертий рядок дістався Nissan Sylphy (30,3 тисячі шт.), п’ятий – Aito Wenjie M7 (29,9 тисячі шт.), шостий – Tesla Model Y (29,9 тисячі шт.), сьомий і восьмий BYD Qin Plus і Seagull відповідно. Замикають топ-10 Volkswagen Sagitar та Honda CR-V.