Bugatti, марка, що є синонімом розкоші та продуктивності, випустила кілька виняткових моделей з початку нового тисячоліття. Серед них три виділяються своїм інженерним дивом, дизайном та надзвичайною потужністю.
У цій статті ми розглянемо Bugatti Veyron, Chiron та Divo, заглиблюючись у їхні відмінні риси та початкові ціни продажу.
Bugatti Veyron
Випущений у 2005 році, Bugatti Veyron переосмислив уявлення про те, яким може бути суперкар. Це був квантовий стрибок в автомобільній інженерії, що поєднав розкіш з феноменальними характеристиками.
Продуктивність та інженерія: Veyron був оснащений 8,0-літровим двигуном W16 з чотирма турбінами, що видавав приголомшливу потужність у 1001 кінську силу. Він міг розганятися від 0 до 60 миль/год всього за 2,5 секунди, а максимальна швидкість становила 253 миль/год, що робило його найшвидшим серійним автомобілем у світі на той час.
Дизайн і розкіш: Дизайн Veyron був настільки ж вражаючим, як і його характеристики, з витонченим, аеродинамічним кузовом і розкішним інтер’єром, що втілював ідеал Bugatti – поєднання продуктивності і комфорту.
Ціна при запуску: Початкова ціна Veyron становила приблизно 1,7 мільйона доларів, що відображало його статус новаторського суперкара.
Bugatti Chiron
Представлений у 2016 році, Bugatti Chiron взяв спадщину Veyron і просунув її далі, встановивши нові стандарти у сфері суперкарів.
Покращена продуктивність: Chiron може похвалитися 8,0-літровим двигуном W16 з чотирма турбінами потужністю 1500 кінських сил. Він бив рекорди, розвиваючи максимальну швидкість, обмежену електронікою до 261 миль/год, і розганявся від 0 до 60 миль/год менш ніж за 2,4 секунди.
Інноваційний дизайн: Дизайн Chiron – це поєднання елегантності та аеродинамічної ефективності, з характерним С-подібним вигином, який став візитною карткою дизайнерської мови Bugatti.
Початкова ціна: Початкова ціна на Chiron становила близько 2,9 мільйона доларів, що відповідає його статусу одного з найбільш ексклюзивних і високопродуктивних автомобілів у світі.
Bugatti Divo
Bugatti Divo, представлений у 2018 році, став трековою ітерацією Chiron. Він був названий на честь Альбера Діво, французького гонщика, який у 1920-х роках двічі виграв перегони Тарга Флоріо за команду Bugatti.
Оптимізовані для треку характеристики: Divo оснащувався тим же двигуном, що і Chiron, але був легшим і мав поліпшену аеродинаміку для поліпшення керованості і маневреності на треку. Його максимальна швидкість була обмежена 236 милями на годину.
Ексклюзивний дизайн: Divo мав більш агресивний та аеродинамічний дизайн, ніж Chiron, з акцентом на притискну силу та здатність проходити повороти. Він відрізнявся унікальним кузовом і більш агресивним інтер’єром, що підкреслювало його орієнтованість на трек.
Ціна на момент запуску: На момент запуску Divo коштував приблизно $5,8 млн. Було випущено лише 40 екземплярів, що робить його однією з найексклюзивніших моделей Bugatti в історії.
Кожна з цих моделей є вершиною автомобільного дизайну та інженерії, символізуючи невпинне прагнення Bugatti до досконалості. Veyron змінив правила гри, розширивши межі того, що вважалося можливим у серійному автомобілі. Chiron продовжив цю традицію, пропонуючи ще більшу продуктивність і розкіш. Divo, тим часом, продемонстрував гоночну спадщину Bugatti, забезпечивши захоплюючий досвід водіння, зосереджений на спритності та швидкості.
Ці автомобілі – більше, ніж просто транспортні засоби; це шедеври інженерії та дизайну, що втілюють вершину автомобільної розкоші та продуктивності. Їхні високі ціни свідчать про неймовірні технології, майстерність і турботу, які вкладені в кожну модель.
Саме тому вони залишаються бажаними для автолюбителів і колекціонерів по всьому світу, символізуючи вершину автомобільних досягнень 21-го століття.