Британське видання What Car? запитало власників електричних кросоверів про проблеми, з якими вони стикалися за останні два роки, а також ціну та тривалість ремонту.
У дослідженні взяли участь 21 тисяча людей. Вони поділилися враженнями про 178 електричних кросоверів віком до п’яти років.
Звання найненадійнішого електричного кросовера отримав Vauxhall Mokka Electric, відомий за межами Великобританії як Opel Mokka. За два роки володіння 40 відсотків його власників зіштовхнулися з проблемами з батареєю, 27 відсотків поскаржилися на медіасистему, по 13 відсотків – на мотор, електрику та кермо.
На другому місці антирейтингу знаходиться Jaguar I-Pace, про неприємності з яким повідомили 42 відсотки власників. Ремонт у більшості випадків (58 відсотків) займав понад тиждень, а 35 відсотків машин при цьому виявлялися непридатними для використання.
На третьому місці – Audi Q8 e-tron, який завдав неприємностей 40 відсоткам власників. У 25% випадків з’являлися дефекти електрики, у 15% – проблеми з мультимедійною системою. Третина власників чекала на закінчення ремонту понад тиждень.
А ось найнадійнішим електричним SUV виявився Ford Mustang Mach-E: на нього взагалі ніхто з респондентів не поскаржився. Лише трохи поступився йому BMW iX3, єдине проблемне місце якого – інформаційно-розважальна система. Замикає трійку найкращих Tesla Model Y, 12 відсотків власників якого виявили несправності електрики та медіасистеми.