Mercedes-Benz, відомий німецький бренд класу люкс, переглядає свій підхід до електрифікації, відмовляючись від попереднього твердження, що його модельний ряд буде повністю електричним до кінця десятиліття.
Нова перспектива передбачає, що електрифіковані автомобілі, включаючи гібриди, становитимуть 50% його пропозицій до кінця десятиліття.
Спочатку основний акцент робився на чисто електричних автомобілях і автомобілях на паливних елементах, відкидаючи проміжні гібридні моделі як неефективні і такі, що відволікають ресурси від більш стійких варіантів. Однак, незважаючи на ці застереження, Mercedes-Benz продовжує розвивати свій портфель електромобілів.
Нинішній модельний ряд включає в себе широкий спектр моделей EQ, а в планах – додаткові транспортні засоби на акумуляторних батареях. Серед них – серійна версія концептуального CLA 2023, електричного седана, який може похвалитися вражаючим прогнозованим запасом ходу в 750 км.
Хоча електромобілі залишаються в центрі уваги, Mercedes-Benz визнає незмінну актуальність гібридних силових установок. У відповідь на помітне падіння попиту на електромобілі компанія вирішила вдосконалити свої двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ), включивши в них гібридні альтернативи, щоб просунути бренд в наступному десятилітті.
Раніше Mercedes-Benz окреслив амбітні плани щодо створення повністю електричного модельного ряду в Європі до 2030 року. Однак нинішній ландшафт представляє інший сценарій. Останні прогнози показують, що через шість років продажі електрифікованих автомобілів і гібридів становитимуть лише половину від загального обсягу виробництва.
Підкреслюючи цю зміну в стратегії, модель CLA 2025 буде доступна як з електричним двигуном, так і з двигуном внутрішнього згоряння. Mercedes-Benz хоче запевнити своїх клієнтів та інвесторів у своїй прихильності до виробництва автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, обіцяючи постійне оновлення технологій ДВЗ протягом наступного десятиліття.
Незважаючи на значні інвестиції в електрифікацію, Mercedes, як і багато інших автовиробників, стикається з низьким споживчим попитом на електромобілі. Результати опитування свідчать про занепокоєння водіїв щодо недостатньої зарядної інфраструктури, що стримує перехід на електромобілі.
Крім того, занепокоєння з приводу знецінення електромобілів сприяло більш обережному ставленню споживачів до електричної мобільності. Таке переосмислення стратегії електрифікації Mercedes-Benz відображає прагматичну відповідь на динаміку споживчих уподобань і виклики ринку.