Багато автолюбителів вважають, що акуратне водіння збільшує термін служби силового агрегату.
Але насправді це не завжди так. Керівник сервісного центру відновлення двигунів внутрішнього згоряння розповів в інтерв’ю порталу mmr.net.ua, чому періодично необхідно заганяти стрілку тахометра в червону зону.
Більшість автомобілістів упевнені, що при роботі на низьких оборотах ДВЗ менше зношується і тому може працювати набагато довше.
Однак у реальності все дещо інакше.
На багатьох моторах до 1500 оборотів в хвилину спостерігається низька продуктивність масляного насоса, що може стати причиною погіршення змащування деталей кривошипно-шатунного механізму.
А це, у свою чергу, провокує прискорення зношування вкладишів колінвалу та інших деталей ДВЗ.
Досвідчені автомеханіки рекомендують іноді давати максимальне навантаження мотору і натискати педаль газу до упору, наприклад, на трасі.
Звичайно, не потрібно постійно їздити на підвищених оборотах, але хоча б раз на тиждень бажано збільшувати оберти двигуна до червоної зони.
Це допомагає очистити двигун від відкладень та нагару, а якщо авто оснащене турбонаддувом, то й покращити працездатність турбіни.
Після таких дій на ДВЗ перестають плавати оберти, збільшується тяга у різних режимах роботи та спрощується запуск у мороз.
У цьому випадку стрес позитивно впливає, допомагаючи відновленню силового агрегату.