У лютому українці придбали 6,1 тисячі нових та вживаних електроавто. На внутрішньому ринку уклали 1829 угод купівлі-продажу щодо електромобілів, що складає майже третину від усіх продажів. Про це свідчать дані Інституту досліджень авторинку.
«Лідерами на українському внутрішньому ринку електромобілів є три марки. Найпотужніша конкуренція розгортається між Nissan і Tesla», – йдеться у повідомленні.
Також набирають обсягів торги електричними Volkswagen — порівняно недорогими e-Golf та китайського походження кросоверами ID.4.
Отже, найпопулярніші виробники електромобілів на внутрішньому ринку:
- Nissan — 479 шт.
- Tesla — 421 шт.
- Volkswagen — 261 шт.
- Renault — 97 шт.
- Hyundai — 84 шт.
- BMW — 60 шт.
- Mercedes-Benz — 57 шт.
- Audi — 55 шт.
- Honda — 52 шт.
- KIA — 39 шт.
- Chevrolet — 36 шт.
- Jaguar — 27 шт.
- Fiat — 18 шт.
- BYD — 16 шт.
- Toyota — 14 шт.
- Ford — 11 шт.
- Zeekr — 10 шт.
- Peugeot — 10 шт.
- Smart — 9 шт.
- Citroen — 9 шт.