Німецькі автомобілісти виявили величезну різницю в кількості енергії, що рекуперується різними електромобілями під час гальмування.
Потрібно докласти чимало зусиль, щоб зупинити важкий електромобіль, хоча, на відміну від автомобілів з ДВЗ, авто на електротязі можуть принаймні відновити частину цієї енергії, щоб використовувати її пізніше. Але скільки саме енергії вони відновлюють під час спуску зі справжньої гори?
Німецький ADAC протестував три різні електромобілі, які разом представляють бюджетний, середній і розкішний сегменти ринку електромобілів, і виявив, що хоча найкращий електромобіль може відновлювати до 50 відсотків витраченої на цей же підйом енергії з розрахунку на 100 км пробігу, деякі електромобілі здатні повертати не більше 35 відсотків.
BMW i7 отримав найвищі нагороди в цьому випадку, відновивши 26,27 кВт*год на спуску по гірській баварській дорозі, тоді як дешевий Spring від Dacia повернув лише 7,05 кВт*год. Tesla Model Y не повернув у батарею 40 відсотків – 17,6 кВт*год.
Перемога BMW пов’язана не лише з сучасними електромоторами, а й з тим, що електричний седан набагато важчий ніж інші моделі, а це означає, що він генерує більше енергії під час уповільнення. Для порівняння, румунський електромобіль важить лише 1180 кг, тоді як Tesla має вагу у 2186 кг, а електроседан від BMW – 2830 кг.
Варто зазначити, що екстремальні підйоми та спуски, які виникали під час цього гірського випробування, не відображають середньостатистичний тип водіння, якому піддається більшість електромобілів, тому ADAC також готує лабораторні випробування 19 різних електромобілів, щоб побачити, як вони показали себе в умовах циклу WLTP.