Експерти із захисту персональних даних з Mozilla оцінили рівень захисту особистої інформації в автомобільній промисловості та дійшли хвилюючих висновків: з точки зору конфіденційності даних, автомобілі опинилися на останньому місці.
Під час дослідження було проаналізовано політики конфіденційності 25 найбільших автовиробників. Результати аналізу викликали тривогу в експертів, які заявили, що те, що вони виявили, не дає їм спати ночами.
Згідно з даними дослідження, сучасні автомобілі здатні не тільки відстежувати місце розташування і звички водіння, а й збирати різноманітну особисту інформацію. Вони можуть записувати фотографії, аудіо та відеозаписи, а також робити висновки про особистість і спосіб життя водія.
Ба більше, багато автовиробників залишають за собою право продавати ці дані третім особам і передавати їх поліції без необхідності офіційного ордера. Це відкриває можливості для потенційного зловживання особистою інформацією на масштабах, про які раніше можна було тільки мріяти.
У результаті дослідження всі вивчені марки автомобілів, доступні в США, втратили бали за відмову в можливості видалити зібрані ними дані, а також за недостатній захист особистих даних загалом.
Особливе хвилювання викликає той факт, що 84% опитаних автовиробників зберігають за собою право ділитися і продавати зібрані дані, а 56% вивчених автовиробників готові передати дані поліції без офіційного ордера.