Підприємства, які працюють у сфері торгівлі, мають власні приміщення для зберігання товарів. Для ефективного ведення бізнесу важливо постійно відстежувати й контролювати рух та залишки товарів. Це допоможе керівникові приймати раціональні рішення щодо закупівель.
Якщо вести облік вручну, є великий ризик помилитися, переплутати, не вказати важливі дані. Безлад на складі ー це більше часу для пошуку потрібних товарів і контролю залишків. Найкраще довірити цю задачу програмі й повністю автоматизувати процес. Таким чином вдасться мінімізувати вірогідність помилки і завжди мати доступ до актуальних даних.
Які існують способи ведення складського обліку
Є декілька методик, що дозволяють відстежувати рух товарів. Якщо організувати облік складу онлайн, не доведеться витрачати час на підрахунок вручну чи займатися інвентаризацією протягом усього дня. Програма USAP.ONLINE допоможе оптимізувати більшість рутинних процесів на підприємстві, в тому числі фінансові операції та співпрацю з контрагентами.
Складський облік буває номенклатурним, сортовим, партійним та партійно-сортовим. Перший передбачає створення окремої картки для кожної позиції, його вибирають компанії з невеликим товарообігом. Якщо використовувати сортовий, продукція буде зберігатися за підгрупами або групами без урахування ціни закупівлі й партії. Для переміщення, списання чи продажу її вибирають довільно.
Партійний облік вибирають компанії, які продають однотипні товари з невеликим терміном придатності. Цей спосіб передбачає зберігання нових партій окремо від попередніх із відкриттям спеціальної картки для кожної. Коли асортимент продукції дуже великий, краще вибрати партійно-сортовий варіант, який поєднує в собі особливості двох попередніх.
Як організувати складський облік
Це необхідність для кожного підприємства, адже тільки постійний контроль наявних залишків і асортименту в цілому допоможе правильно планувати закупівлі. Це можливість уникнути нераціональних витрат на товари, які майже не продаються, та збільшити прибуток за рахунок придбання популярної продукції.
Навести лад на складі необхідно й для того, щоб уникнути конфліктів та випадків шахрайства у компанії. Оскільки облік ведеться окремо за кожною торговельною точкою, керівник завжди бачить і знає, скільки одиниць товару там має бути. Для ведення складського обліку знадобляться:
- програма. Для автоматизації більшості процесів варто вибрати USAP.ONLINE. Це сервіс у хмарі, створений саме для підприємств, які працюють у сфері торгівлі або надання послуг;
- обладнання для зберігання. Знадобляться коробки, місткі стелажі, принтери етикеток, сканери штрих-кодів та багато іншого. Кількість пристроїв залежить від асортименту та специфіки ведення бізнесу;
- відповідальні особи. Для ведення обліку онлайн можна залучати всіх співробітників компанії. Для кожного буде просто встановити ті чи інші ролі, щоб вони мали доступ тільки до потрібної їм інформації;
- документи. Зручно, коли вони зберігаються в електронному вигляді на віддаленому сервері, тобто, у програмі в хмарі. Тоді немає ризику втратити важливі дані, та доступ до них можливий будь-коли з різних пристроїв.
Вести складський облік зручно онлайн, адже це можливість автоматизувати більшість процесів та мінімізувати вірогідність помилки через людський фактор. Для цього варто використовувати сервіс у хмарі USAP.ONLINE. Його не потрібно встановлювати на комп’ютер ー доступ здійснюється зі смартфона, планшета або ноутбука, підключеного до інтернету.