Кожен досвідчений водій знає, що якщо машина довго стоїть у гаражі і її не заводять узимку, то насамперед перед поїздкою потрібно перевірити олію. Ще б пак, за зиму воно майже напевно загусає і втрачає свої властивості.
Це призведе до того, що масло перестане надходити в двигун і трансмісію, що викличе перегрів та перетирання вузлів, клин поршнів та інших частин двигуна. Але, як стверджують експерти на СТО, це не єдина причина, чому авто може не заводитись після довгої стоянки.
Так, для машини, яка тривалий час стояла і не заводилася, знадобиться підготовка для того, щоб знову виїхати на дорогу.
Виявляється, в машині, яка довгий час стояла і не заводилася, деякі деталі за час простою могли покритися іржею, гумові трубки розтріскатися та пересохнути, а рідини втратити свої властивості.
Таким чином, одними з перших слід перевірити свічки запалювання . Так, за час простою на них могли з'явитися різні шкідливі відкладення, тому вони працюватимуть некоректно. Ще вони перестають давати іскру, якщо були залиті бензином.
Важливо провести перевірку стан гальмівних дисків і колодок. За час простою вони могли стати непридатними і покрити іржею. Щоб видалити корозію, можна спробувати проїхати не з затиснутим, а злегка затиснутим гальмом. Це може допомогти видалити іржу з поверхні.
А ще через підвищене навантаження при прокручуванні холодного (замерзлого) двигуна після зимового сезону дуже часто при пуску обривається ремінь ГРМ . Буває і так, що вінець провертається на маховику і в цьому випадку стартер не може розкрутити двигун до пускових оборотів.
Далі після перевірки вище згаданих систем можна приступати до запуску двигуна. При цьому варто пам'ятати про те, що краще не крутити арт-стартер мотор більше 8 секунд, а робити паузи між спробами. Але й тут може виявитися, що щось пішло не так.
Наприклад, відмова двигуна часто буває через пошкоджені контакти електропроводки . Таке відбувається через корозію або окиснення клем, а також через ослаблення затискача проводів, підключених до акумулятора.
При покупці водії часто звертають увагу саме на клему, а ще дуже важливий впаяний до неї кабель. Недостатню товщину мідної жили в кабелі видно по незвичайній поведінці стартера - в першу секунду після повороту ключа (або натискання кнопки стартера) його обертання дуже повільне, а потім він розкручується. При розрядженому акумуляторі все виглядає навпаки – стартер крутиться повільніше.
Відмова двигуна працювати може бути пов'язана також з відсутністю палива або несправністю паливної системи . У цьому випадку також є кілька основних причин: протікання, тріщини в паливному баку, несправність сепаратора, а також проблеми з бензонасосом.