Автомобілі, які не експлуатуються та стоять на вуличних парковках усю зиму, часто називають «пролісками».
Такі машини схильні до виникнення різних технічних проблем через свою тривалу бездіяльність у несприятливих погодних умовах, пише Hyser.
По-перше, у них дуже швидко розряджається акумуляторна батарея.
Навіть при вимкненому запаленні деякі системи автомобіля – сигналізація, бортовий комп’ютер та інші – продовжують споживати невеликий струм. А сильні морози ще більше пришвидшують розрядку. Вже через 10 днів при -15 ° С акумулятор може повністю сісти. Тому рекомендується хоча б раз на місяць заводити такі машини. Також можна використовувати зарядні пристрої або тимчасово знімати акумулятор на зберігання у тепле приміщення.
По-друге, від впливу сонячних променів та морозу висихає та тріскається гума – покришки, щітки склоочисників, різні ущільнювачі та прокладки.
З потрісканих деталей починають просочуватися експлуатаційні рідини. Наприклад, текти антифриз із системи охолодження. Регулярні пуски двигуна не дадуть гумі пересохнути.
По-третє, залишені під снігом машини дуже схильні до корозії.
Іржавіють деталі кузова, підвіски, гальмівної системи. Тому важливо періодично прибирати сніг з автомобіля та обробляти кузов спеціальним антикорозійним складом.
По-четверте, через тривалу бездіяльність може статися закисання деяких металевих частин — гальмівних колодок, диска зчеплення.
Тоді автомобіль не зможе рушити з місця. Щоб цього уникнути, перед консервацією машини не рекомендується включати гальмо стоянки, краще встановити упори під колеса.
І нарешті, при тривалому простої псуються експлуатаційні рідини — моторна олія втрачає свої властивості і потребує заміни, бензин у баку погіршує якість. Тому після тривалої стоянки потрібно злити старе паливо та залити свіже.
Таким чином, щоб уникнути безлічі проблем з «пролісками», автовласникам рекомендується регулярно запускати і прогрівати двигун взимку, прибирати сніг з автомобіля та обробляти кузов антикорозійними засобами.