На щастя, про підписку на діапазон не йдеться.
Оригінальні рішення і питанні модельного ряду та ціноутворення не є новиною для Tesla, але травень приніс рідкісну подвійну особливість: оновлену Y із програмно-блокованим додатковим запасом ходу, який можна розблокувати за додаткову плату, повідомляє Мета.
Деталі
По-перше, Tesla додала нову комплектацію Model Y до своєї лінійки, яка отримала назву Long Range RWD, яка замінює Standard Range RWD. Новий варіант Long Range у поєднанні із заднім приводом забезпечує запас ходу 515 кілометрів і коштує 46 630 доларів США.
Крім усього іншого, цей новий варіант буде нижче моделі Long Range AWD, яка має запас ходу 500 кілометрів і коштує 49 630 доларів. Повнопривідна версія також трохи швидша, як і слід було очікувати, розганяючись до сотні за 5 секунд проти 6,5 секунди у Long Range RWD.
Отже, різниця для покупців значною мірою зводиться до того, чи живуть вони в регіоні, де повний привід може стати в пригоді, а модель Y надає цю можливість за додаткові 3000 доларів.
Друга і, можливо, менш очікувана зміна модельного ряду Model Y пов’язана з нещодавно вилученою базовою моделлю Y, широко відомою як Standard Range RWD або 420-кілометрова модель Y.
Виявилося, що ця версія зберігає трохи радіусу дії в резерві, а Ілон Маск заявив, що власники зможуть розблокувати більший радіус дії, якщо вони заплатять за це. Гендиректор компанії написав у Twitter:
Модель Y з діапазоном "260 миль", створена за останні кілька місяців, насправді має більший запас ходу, який можна розблокувати за 1500–2000 доларів США (додає від 40 до 60 миль запасу ходу), залежно від того, які елементи батареї у вас встановлені.
Генеральний директор додав, що цей крок потребуватиме схвалення регуляторних органів, тому цього поки що не відбувається. Але це може дозволити власникам перетворити свою 260-мильну (420 кілометрів) Model Y на 320-мильну (515 кілометрів) Model Y лише за додаткову оплату.
Програмно-блокований діапазон електромобілів є відносно недавньою тенденцією, і платити додаткові гроші за його розблокування може мати сенс для деяких власників, щоб застрахуватися від майбутнього погіршення якості батареї, якщо не з метою максимального використання повністю зарядженої батареї.