Українцям не рекомендували варіатор до купівлі через дороге обслуговування.
Останнім часом автомобілі з варіатором на ринку стають популярнішими за машини з класичною коробокою-«автомат». Але ж у цього типу трансмісії є очевидні недоліки.
Які складнощі можуть виникнути з варіатором, розповіла редакція порталу njcar.ru. Популяризація варіаторів пояснюється тим, що такий тип трансмісії дешевший у виробництві, ніж ті самі гідромеханічні автомати. Варіатор гарантує плавне перемикання передач без ривків, та й паливо з ним економити простіше. Недоліків же помітно більше, кажуть фахівці.
Перший мінус – машини з варіаторами найчастіше вирізняються посередніми динамічними характеристиками. CVT не вміє передавати високий крутний момент на колеса. Замість різкого розгону автомобіль з варіатором видає щось схоже на плавне переміщення. Це відбувається через те, що бортова електроніка гальмує прискорення, щоб не перевантажити КП. Ось чому на спортивних машинах варіатор не зустрінеш, як і на потужних позашляховиках.
Ще один мінус – необхідність їздити в певному стилі без різких прискорень. Також не рекомендується довго буксувати в багнюці.
Трансмісійну рідину у варіаторі варто міняти кожні 40 000 кілометрів пробігу. Інакше важливі деталі трансмісії почнуть швидше зношуватися.
Обслуговування варіатора сьогодні коштує недешево, а ремонт найчастіше складно буде назвати простим. Не кожен автомеханік візьметься лагодити несправну коробку CVT. До цього можна додати і проблеми із запчастинами – багато з них значаться в списку дефіцитних. З ремонтом гідромеханічної АТ таких складнощів не виникає, та й чек на виході виходить бюджетнішим.
Для машин з варіатором діють обмеження в буксируванні причепа. На вторинному ринку такі автомобілі довше шукають нового власника.