У багатьох автомобілях, що випускалися раніше, були встановлені двигуни, здатні пройти до мільйона кілометрів без будь-яких проблем і несправностей.
Однак останнім часом виробники практично перестали їх використовувати, перейшовши на більш швидкозношувані варіанти. Експерти вирішили з’ясувати, чому такі мотори більше не актуальні.
Насамперед, зараз у машинах велике навантаження на мотори через використання функцій, що забезпечують комфорт користувачів. Це кондиціонер, підігрів крісел, а також низка інших опцій, які працюють у постійному режимі. У результаті збільшується природний знос поршневої групи, колінвалу, підшипників, що значно зменшує ресурс агрегату.
Більшість покупців обирає автомобілі меншої ваги з хорошою розгінною динамікою. Тому виробники відмовилися від чавуну при виробництві двигунів на користь алюмінію. Система турбонаддуву також покращує динаміку машини, проте сильно знижує ресурс агрегату. Так, термін служби турбіни становить 120-130 тисяч кілометрів, при цьому знижується і ресурс блоку циліндрів до 250-270 кілометрів.
Є й інша причина. Сучасні мотори працюють під дуже високими температурами, які можуть становити 100 градусів і навіть більше. А двигуни-мільйонники рідко експлуатували при значеннях вище 85 градусів за Цельсієм.