Багато автодилерів і водії вважають гарною ідеєю установку захисної сітки на радіатор. На перший погляд, це оновлення здається корисним, оскільки воно захищає радіатор від сміття, каміння та пилу.
Однак, на думку експертів, така модифікація може принести більше шкоди, ніж користі.
Основне призначення заводської решітки радіатора — захистити осередки радіатора від пошкоджень, одночасно дозволяючи потоку повітря ефективно охолоджувати двигун.
Додавання додаткової сітки може перешкоджати потоку повітря, який є вирішальним для охолодження двигуна. За великих навантажень двигуна цей обмежений потік повітря може призвести до перегріву двигуна. З часом це може призвести до швидшого зносу таких компонентів, як вентилятори, турбокомпресори, і навіть швидше погіршити моторну оливу.
Крім того, постійний перегрів двигуна прискорює знос деталей двигуна. Крім того, турбулентність, створена додатковою сіткою, збільшує аеродинамічний опір, що потенційно може призвести до збільшення витрати палива. Експерти рекомендують дотримуватися оригінального дизайну решітки радіатора, щоб уникнути цих ризиків.