Відомий YouTube-блогер і автомеханік Девід Лонг поділився зі своїми підписниками рекомендаціями про те, як поводитися в автосервісі, щоб не потрапити в халепу. Зокрема, експерт порекомендував водіям не казати співробітникам СТО чотири типові фрази, які можуть призвести до збільшення їхніх витрат.
«Полагодьте все»
Якщо дасте незнайомому механіку повний карт-бланш, не виключено, що він зробить все, що потрібно і не потрібно, а вам у підсумку виставить довгий список послуг, які доведеться оплатити.
Деякі водії перед поїздкою на СТО вивчають особливості тієї чи іншої проблеми, з якою вони зіткнулися. У принципі, стратегія правильна, але це не означає, що ви автоматично стали експертом у цій галузі і можете вказувати механіку що і як робити. Звичайно, краще згадати, що ви щось знаєте з теми, щоб уникнути спекуляцій, але довіритися при цьому професійній діагностиці.
«Я хочу, щоб ви зробили цю процедуру ось у такому порядку»
Досвідчені майстри краще знають, як виконувати ті чи інші роботи. Але якщо клієнт наполягатиме на свій «методиці», то сперечатися з ним, найімовірніше, ніхто не буде. Особливо, якщо це йому обійдеться дорожче.
«Я хочу подивитися на те, як ви робите роботу»
Найгірше, що ви можете зробити – це стояти над душею у зайнятого роботою майстра. Навіть професіонала своєї справи це може дратувати і відволікати, що нерідко призводить до абсолютно непотрібних помилок. До того ж механік може вирішити, що ви йому не довіряєте, що також, найімовірніше, позначиться на якості роботи як зараз, так і в подальшому.
Лонг рекомендує користуватися послугами перевірених СТО. Найкраще мати знайомого механіка, якому можна довіритися.