Honda розробила механічну коробку передач з педаллю зчеплення для своїх майбутніх електромобілів.
Ця система працює за допомогою програмного забезпечення, яке керує електричною трансмісією, імітуючи відчуття перемикання передач, хоча це не справжня механічна установка.
Про це стало відомо під час тест-драйву прототипу нової електричної серії Honda 0, проте інженери компанії не повідомили, чи планується запуск цієї функції у серійне виробництво.
Оскільки електромотори мають максимальний крутний момент з нульових обертів, електромобілі не потребують багатоступінчастих коробок передач.
Тому більшість моделей оснащені одношвидкісними автоматичними трансмісіями, а іноді використовуються двошвидкісні системи для підвищення ефективності на високих швидкостях.
Механічна коробка передач у електромобілі може зробити водіння цікавішим, тому Toyota також працює над подібною системою. Водночас Hyundai вже представила програмне забезпечення, що імітує перемикання передач у Ioniq 5 N, але без педалі зчеплення.
Попри інтерес до таких систем, не всі автовиробники їх підтримують. Porsche, наприклад, відмовилася від цієї ідеї для своїх спортивних електромобілів, вважаючи, що це суперечить прагненню до максимальної швидкості й ефективності.