При експлуатації автомобіля у міських умовах із щільним трафіком можлива поява негативних наслідків для транспортного засобу. Простої в тривалих пробках і світлофорах призводять до того, що двигун постійно працює на холостому ходу.
Багато водіїв вважають, що це негативно відбивається на його роботі. Моторист спеціалізованого автосервісу пояснив, чи це шкідливо для мотора.
Детальніше про небезпеку холостого ходу
Багато автовласників вважають, що під час роботи при низьких оборотах моторне масло не доходить до всіх елементів системи, в результаті це може призвести до підвищеного зношування та появи задир.
Однак, як стверджує експерт, це не відповідає правді, оскільки при створенні двигунів розробники враховують умови експлуатації в режимі міського руху. Навіть на холостому ходу масляний насос здатний підтримувати потрібний тиск, який дозволяє забезпечувати достатню мастило всіх елементів ДВЗ. Деякі вважають, що на холостому ходу стає мінімальним навантаження на мотор, тому цей режим здається безпечнішим, проте це теж неправильно.
У сучасних машинах часто об’єм картера виявляється невеликого розміру, крім того, в безпосередній близькості з ним розташовується вихлопна труба, що додатково нагріває олію. Якщо регулярно його міняти, при цьому орієнтуючись на мотогодин, а не на пройдений кілометраж, довготривала робота машини на холостому ходу не призведе до проблем з мотором. Експерт рекомендує робити це через кожні 250-300 мотогодин, що відповідає приблизно 7-8 тисяч кілометрів пробігу.