На першій передачі чи на задній? А може на нейтральній з «ручником»? Наближаються морозні ночі, тому краще заздалегідь дізнатися відповіді на ці питання.
В Україні, де середній вік автомобілів становить понад 15 років, більшість систем стоянкового гальма засновані на простих тросових і важільних механізмах. Якщо вони в хорошому стані та регулярно використовуються, вони не повинні створювати проблем навіть у холодну погоду. Однак не всі водії піклуються про технічний стан своїх автомобілів, що може призвести до корозії та замерзання тросів ручного гальма.
На передачі чи на «ручнику»?
Якщо «ручник» замерз за ніч, рекомендується постукати по колесах, що може допомогти у випадку застряглих важелів або саморегуляторів. По яких колесах? Задніх, тому що саме вони найчастіше блокуються стоянковим гальмом. Однак обережно с пластиковими ковпаками, які під час низьких температур більш крихкі, ніж зазвичай.
Якщо цей спосіб не приносить результатів, то, на жаль, доведеться почекати, поки спадуть морози. Їзда зі стоянковим гальмом хоч і можлива, але ризикована, оскільки це легкий спосіб пошкодити гальмівну систему.
Саме тому у випадку зі старими автомобілями, які не регулярно проходять перевірку технічного стану, рекомендується залишати автомобіль з увімкненою передачею. Чи має значення якою? Так, якщо ми залишимо машину на дорозі з ухилом.
На якій передачі залишити машину?
Правило просте:
- якщо ми дивимося обличчям у гору, вмикаємо першу передачу;
- якщо стоїмо спиною в гору, залишаємо машину на задній передачі.
Важливо також, щоб колеса завжди були повернуті до узбіччя. Якщо машина почне котитися, вона не пошкодить машини, які стоять поруч, і не викотиться на дорогу.