Чимало українських автомобілістів вважають, що їзда на низьких обертах двигуна не тільки економить пальне, а й подовжує термін служби силової установки.
Водночас є думка, що мотор навпаки – має експлуатуватися на всю потужність. Досвідчений моторист розповів, які обороти для двигуна є оптимальними, а які довго утримувати небезпечно.
Зокрема, фахівець звернув увагу на те, що за 1000-1500 обертів у системі падає тиск, через що моторне мастило не встигає змастити рухомі елементи двигуна, що призводить до їхнього швидкого зносу.
Також їзда в такому режимі не дає змоги поповнювати заряд акумулятора.
Що ж стосується високих обертів, то, за словами автомеханіка, боятися червоної зони на тахометрі не варто. У сучасних авто є спеціальна система захисту, яка активується при перевантаженні агрегату.