U-News » Здоров'я » Експерти вказали на ефективну рослинну добавку для зниження цукру в крові
Всі новини

Експерти вказали на ефективну рослинну добавку для зниження цукру в крові

Команда вчених провела ряд досліджень, щоб визначити, як рослинні добавки впливають на рівень цукру в крові людини. Фахівці назвали одну з них, яка найбільш ефективна.

Відомо, що високий рівень цукру в крові небезпечний для організму, тому людям слід час від часу відстежувати його. Нещодавно співробітники Університету Торонто провели серію випробувань і з’ясували, що американський женьшень досить дієвий для діабетиків.

В експериментах взяли участь добровольці віком від 57 до 71 року з другим типом даної хвороби. Вони були розділені на дві групи: одна кожен день отримувала американський женьшень, а друга – плацебо.

З’ясувалося, що рослинна добавка здатна значно знижувати рівень цукру в крові діабетиків, а саме на 20%. Крім цього, в учасників, які приймають женьшень, за місяць даний показник опустився на 10%.

Вчені рекомендують людям, які страждають на цукровий діабет, щодня вживати 3 грами вищевказаної рослини. Однак можуть бути протипоказання, тому перед цим обов’язково слід проконсультуватися з лікарем.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 795
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 505
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 469
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 223
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 692
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 685
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 585
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 544
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 309
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 283
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 478
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 366
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 153
"Ти мене кохаєш?": як одне нав'язливе питання може швидко зруйнувати стосунки
0
Відомий український ведучий після звільнення від служби в ЗСУ висловився про еміграцію
0
Іво Бобул здивував різким схудненням: як зараз виглядає 72-річний артист
0
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
0
Ринок чи магазин: лікар назвав плюси та мінуси кожного місця продажу полуниці
0
Епоха «куль для боулінгу» минула: чому жінки масово позбуваються великих імплантів заради «грудей балерини»
0
Названо супер-насіння, яке омолоджує шкіру, чистить судини та заспокоює нерви
0
Власників собак можуть оштрафувати на пляжі: за що доведеться платити
0
Астрологиня назвала знаки зодіаку, які люблять вирощувати квіти
0
Українець розкрив правду про зарплати у Швеції: яку суму потрібно мати для комфортного життя
0
Українського актора впізнали за кермом таксі та злили в мережу
0
Ні слова про любов: Шерон Стоун розповіла про складні стосунки з мамою
0
Секрети гігантської цибулі: чим підживити грядки для рекордного врожаю
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...