U-News » Здоров'я » Названо напій, який небезпечний для серцевого ритму
Всі новини

Названо напій, який небезпечний для серцевого ритму

Згідно з результатами нового дослідження, любителі цього напою можуть стикатися з такою проблемою, як серцева аритмія. Особливо небезпечно його надмірне вживання – він може негайно вплинути на частоту вашого серцебиття.

Кава здатна заряджати нас бадьорістю і енергією для того, щоб ми краще справлялися з повсякденними завданнями. Однак з’ясовується, що цей напій також може чинити негативний вплив на наш організм. Згідно з результатами дослідження, які нещодавно були представлені на наукових сесіях Американської кардіологічної асоціації (American Heart Association), любителі кави можуть стикатися з такою проблемою, як серцева аритмія, якщо вони вживають надмірну кількість цього напою.

В рамках цього дослідження (яке частково фінансувалося відділенням кардіології Каліфорнійського університету в Сан-Франциско) вчені вели спостереження за 100 добровольцями, середній вік яких склав 38 років.

Коли учасники випивали більше однієї чашки кави, електрокардіографи, які відстежують частоту серцевих скорочень і які добровольці повинні були носити, фіксували дворазове збільшення-збільшення на 54% передчасних шлуночкових скорочень, що виходять від нижніх відділів серця.

“Кава-це найпоширеніший напій у світі, проте його вплив на здоров’я людини залишається неоднозначним», — сказав Грегорі Маркус (Gregory Marcus), лікар, один з авторів цього дослідження, заступник керівника з наукової роботи і почесний професор Каліфорнійського університету в Сан-Франциско. Маркус пояснив, що, хоча ” більшість довгострокових обсерваційних досліджень вказують на безліч корисних властивостей кави, наша робота стала першим рандомізованим дослідженням, метою якого було вивчення фізіологічних ефектів вживання кави в реальному часі».

Результати цього дослідження, очевидно, свідчать про те, що кава має негайний, але все ж тимчасовий вплив на ваш серцевий ритм.

У своєму інтерв’ю доктор Джим Лю( Jim Liu), кардіолог з Медичного центру Векснера (Wexner Medical Center) при Державному університеті Огайо, сказав наступне: «Будучи стимулятором, кофеїн може надавати короткостроковий вплив на ваше серце, в тому числі підвищувати кров’яний тиск і збільшувати частоту серцебиття».

Однак, за словами доктора Лю, хоча “регулярне вживання кофеїну може призводити до незначного підвищення кров’яного тиску, поки не було доведено, що кофеїн має серйозний довгостроковий негативний вплив на здоров’я серцево-судинної системи, якщо вживати його в малих або помірних дозах”.

Таким чином, головний секрет полягає в помірності. Що робити, якщо після вживання кави ви відчуваєте, що ваше серцебиття почастішало? Доктор Лю відповів: “Я думаю, що буде корисно проконсультуватися в лікарем і з’ясувати можливі причини аритмії, особливо якщо напади нерегулярного серцебиття трапляються часто і заподіюють вам занепокоєння”.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 793
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 504
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 466
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 220
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 691
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 684
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 585
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 544
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 307
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 282
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 474
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 361
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 152
"Ти мене кохаєш?": як одне нав'язливе питання може швидко зруйнувати стосунки
0
Відомий український ведучий після звільнення від служби в ЗСУ висловився про еміграцію
0
Іво Бобул здивував різким схудненням: як зараз виглядає 72-річний артист
0
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
0
Ринок чи магазин: лікар назвав плюси та мінуси кожного місця продажу полуниці
0
Епоха «куль для боулінгу» минула: чому жінки масово позбуваються великих імплантів заради «грудей балерини»
0
Названо супер-насіння, яке омолоджує шкіру, чистить судини та заспокоює нерви
0
Власників собак можуть оштрафувати на пляжі: за що доведеться платити
0
Астрологиня назвала знаки зодіаку, які люблять вирощувати квіти
0
Українець розкрив правду про зарплати у Швеції: яку суму потрібно мати для комфортного життя
0
Українського актора впізнали за кермом таксі та злили в мережу
0
Ні слова про любов: Шерон Стоун розповіла про складні стосунки з мамою
0
Секрети гігантської цибулі: чим підживити грядки для рекордного врожаю
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...