- Стартапи не мають стартового капіталу або його розмір занадто малий, щоб мати змогу розвиватись самостійно. Такі проекти спочатку тримаються на ентузіазмі, а не грошах.
- Основа стартапу складається з абсолютно нових ідей, навіть, на перший погляд, скажених, які ще не виходили на ринок.
- Перспективи розвитку стартапу досить тумані, тому що відсутній практичний досвід в тому сегменті ринку, на який виходить проект.
- Як правило, засновниками стартапу стає невелика кількість людей, більшість з яких студенти. Перш за все, їм потрібне задоволення від свого продукту, а не його фінансова складова.
Історія свідчить, що тільки одиниці стартапів проходять непростий шлях від старту до повноцінного прибуткового бізнесу. Мільйони ідей так і закінчуються на етапі розробки. Інвестори втрачають значні суми, а засновники надовго втрачають віру у свої сили та можливість змінити життя.
Позитиву набагато більше
Але насправді, позитивних моментів набагато більше як для інвесторів, так і для засновників. По-перше, все залежить від того, як ви зможете донести свою ідею по потенційних споживачів, на які переваги зробити ставку та як будете стратегічно розвивати майбутній бізнес. По-друге, професійні інвестори мають хист, якій допомагає на перший етапах визначати привабливість проекту. Більше того, у кожного з нас є можливість стати учасників нового досвіду, нового проекту, якій (все може бути) змінить стандартні поняття на ринку. А якщо взяти до уваги, що значна частина стартапів направлена на покращення екологічних або соціальних умов життя, то наші імена можуть увійти в історію.
В сучасних реаліях зрозуміло, що працювати безкоштовно ніхто не буде, особливо інвестори, основна ціль яких - стабільний прибуток в недалекому майбутньому від вкладених коштів. Глобальний аналіз стартапу та його можливостей дає змогу дійсно створити бізнес-гіганта, який перший займе нову нішу та стане таким собі монополістом.
Наявний приклад
Сьогодні існує багато проектів, пов'язаних з автомобільною тематикою. серед них слід виділити https://www.carvertical.com/ua/, якій в період запуску не відрізнявся від багатьох інших. Але грамотна структура продукту, розвиток сильних сторін та великий ентузіазм засновників створили проект, послуга якого виділяється на ринку авто.
На перший погляд, клієнту, щоб скористатись послугою, достатньо мати лише VIN код автомобіля. Багато хто скаже, що така інформація потрібна для перевірки даних машини: роки випуску, моделі, типу двигуна і т.д. Тобто, зовсім стандартна послуга, яка не відрізняється від інших. Але тільки не в цьому проекті. Клієнт отримає набагато ціннішу та важливішу інформація, яка заощадить значну суму коштів.
Справа ведеться про історію вживаних автомобілів. Кожна друга машина в України хоча б раз, да змінювала свого власника. Таким чином, кожне друге авто є вживаним, тобто власник його продавав. А скільки ви знаєте випадків, коли попередній власник чесно розповів покупцю по всі недоліки автомобіля, попередній стиль керування та необхідність зробити ремонт? Ми впевнені, що таких випадків досить замало, потенційні покупці купляють кота у мішку.
Ось таку практику й зламує www.carvertical.com. Увівши код, ви отримаєте детальній звіт щодо повної історії автомобіля, де жоден факт документується. Клієнт має змогу дізнатись про кількість попередніх власників, список країн, де модель було зареєстровано та багато іншою важливої інформації. Світлини авто, дані про участь в ДТП та реальні показники одометру - все це знайде відображення у звіті.
Компанія співпрацює з багатьма державними та приватними підприємствами, СТО та іншими учасниками автомобільного ринку по всьому світі. Окрім того, технологія блокчейн, що використовує компанія, унеможливлює стороннє втручання в базу даних. Таким чином, клієнт може бути впевненим, що вся інформація в звіті є достовірною та реальною, та діє лише в інтересах кінцевого споживача, а не компанії чи інших осіб.