У цьому матеріалі ми вирішили розібрати три перспективних маркетингових стратегії для бізнесу, котрі у 2020 році, на думку більшості експертів, матимуть найвищу ефективність. Якщо ви хочете розширити власний бізнес, уважно ознайомтеся з цією статтею.
Контент-маркетинг та робота з соціальними мережами
Фахівці стверджують, що з кожним роком вага контент-маркетингу та соціальних мереж буде тільки збільшуватися. Вже сьогодні багато компаній отримують до 30-40% клієнтів саме з соціальних мереж завдяки якісному контент-маркетингу. Наприклад, фабрика меблів «Лісма» активно веде свій блог в Instagram, що допомагає багатьом клієнтам вибрати та купити диван в Тернополі.
У даній соціальній мережі компанія розміщує:
• фото і відео нових меблів;
• приклади використання фурнітуру в готовому інтер'єрі;
• корисну інформацію про роботу заводу та магазинів;
• поради дизайнерів та різні лайфхаки.
На сторінку компанії «Лісма» підписано вже більше 9000 людей, кожен з яких – потенційний клієнт. Приєднатися до пабліку багатьох змусив саме цінний контент, що там розміщується. Ось на чому варто зосередитись у 2020 році.
Клієнтоорієнтованість та комплексні послуги
Ще один важливий тренд, який чітко простежується останніми роками – необхідність системного обслуговування клієнтів. У кожному бізнесі існує серйозна конкуренція, тому люди порівнюють компанії за багатьма критеріями. При цьому ціна – лише один з факторів, що впливають на прийняття рішення про співпрацю. Вагоміший показник – якість та професіоналізм обслуговування.
У компанії «Снігур», котра спеціалізується на системах контролю та управління доступом, розповіли, що під кожну категорію клієнтів вони розробляють окремий проєкт послуги. Наприклад, для встановлення СКУД у школах створено спеціальну сторінку на сайті, де детально розписано всі необхідні елементи – snigur.com.ua/schools/.
Фахівці фірми відразу підрахували:
• кількість та вартість технічних засобів для реалізації послуги;
• час на проєктні та монтажні роботи;
• вартість пусконалагоджувальних робіт;
• накладні витрати.
У результаті клієнти отримують послугу в комплексі, де все вже прораховано фахівцями. Саме такі варіанти обслуговування можуть конкурувати в сучасних реаліях.
Гейміфікація бізнес-процесів
Деякі фірми йдуть шляхом гейміфікації свого спілкування з клієнтами. У чому це проявляється:
• створюються бонусні системи з нагородами за виконання завдань;
• вводяться рейтинги, підвищення яких впливає на розмір знижки або інші бонуси;
• проводяться розіграші та акції з реальними подарунками.
Людям подобається такий стиль спілкування, тому вони охоче беруть участь у грі за правилами компанії. Як результат гравці стають постійними клієнтами та приносять прибуток.
Шукайте власні шляхи розвитку та впроваджуйте випробувані рішення. Виведіть свій бізнес на новий рівень у 2020 році.