Які зони розміщення найбільш ефективні?
До переліку засобів зовнішньої реклами можна віднести вироби у виді:
• об'ємних букв;
• стел;
• дахових конструкцій;
• лайтбоксів;
• білбордів;
• банерів;
• вивісок і т.д.
Їх переваги на відміну від звичайних видів реклами :
• Невелика вартість одиниці засобу при значному тиражуванні.
• Розміщення зовнішньої реклами передбачає широку можливість вибору домінуючої позиції.
• Відрізняються виразністю та привабливістю.
Яка реклама найефективніша
Для ефективного закріплення і доповнення інформації, яку необхідно довести до споживачів, зовнішня реклама доцільна в таких зонах:
• В місцях масового скупчення людей вигідно розмістити щитову рекламу. К таким зонам відносяться: основні транспортні магістралі, вулиці, площі, спортивні арени, виставки, зупинки громадського транспорту. Таким чином легше донести і закріпити у свідомості потенційних клієнтів назву або фірмовий знак компанії, напрямок її діяльності.
• На фасадах кафе, банків, ресторанів, магазинів в якості вивісок, що актуально для бізнес-сегментів, доцільно розмістити світлову рекламу – неонові вивіски, щити з підсвіткою, табло та інші. Вони мають значні переваги за рахунок впливу на перехожих у вечірні та нічні години.
• На зупинках міського транспорту – доречні плакати, оголошення, щити. Їх зміст можна читати з короткої відстані.
• На зовнішніх сторонах транспортних засобів: автобусів, вагонів потягу, метро, трамваю, тролейбусів вигідно та цікаво розміщати зовнішню транзитну рекламу у виді оголошень. Вона має вибірковий характер, здатна притягнути увагу конкретних груп населення, котрі регулярно користуються громадським транспортом.
Univest Advertising Production пропонує яскраву рекламну продукцію, яка:
• привертає загальну увагу;
• відразу потрапляє на очі потенційним споживачам;
• має короткий але зрозумілий контент, щоб його можна було прочитати на ходу.
Компанія забезпечує виконання замовлень на самому якісному рівні, вироби встановлюються вчасно, стоять довго, а меседж подається масової аудиторії чітко, цілеспрямовано.