Серед об’єктів та персон моніторингу, які щомісячно узгоджуватимуться із замовником, обов’язково мають бути президент, Офіс Президента, Кабінет Міністрів і Верховна Рада.
До кінця року фірма зробить 179 щоденних моніторингів по 8 364 грн., з яких 4 542 грн. припадає на ранковий та 3 822 грн. – на вечірній. Вони охоплюють 15 телеканалів, 2 тис українських інтернет-сайтів, основні іноземні ЗМІ та соцмережі Facebook і Telegram.
Крім того, замовили 35 щотижневих рекомендаційних звітів за методикою SWOT Analysis по 21 600 грн. щодо подальшого розвитку інформаційного поля за підсумками тижня.
Ще 247 тис грн. піде на спеціальні звіти про основні теми дня, поїздки президента, події, інформаційні кампанії, виступи, а також медіа-аудити персон, тем чи інституцій тощо.
Оперативна соціологія, у тому числі звіти mix-mode (комбіновані методи опитування), для порівняння медіавпливу та динаміки змін громадської думки обійдеться ще у 180 тис грн.
Вартість договору на третину нижча від очікуваної вартості закупівлі у 6,64 млн грн.
Єдиним конкурентом переможця було столичне ТОВ «Корстоун Груп» директорки Євгенії Олександрівни Близнюк із Києва, яка також володіє і керує столичним ТОВ «Градус Рісеч». У 2016 році киянка з такими ПІБ очолювала Департамент аналітичного супроводу Адміністрації Президента України. На нинішніх торгах суперник раз трохи знизив ціну й більше не намагався обійти переможця, який у два кроки впав на третину.
Засновником ТОВ «Медіатека» є нардеп від правлячої партії «Слуги народу» Олександр Маріковський. У «Вікіпедії» він вказаний як «дійсний радник державного секретаря Міністерства інформаційної політики України». Саме це міністерство є засновником ДП «Центр захисту інформаційного простору України», яке і провело нинішній тендер.
Держсекретарем спершу МІПу, а нині Міністерства культури та інформаційної політики, куди включили МІП, є Артем Біденко. Він і Маріковський ще у 2015 році презентували спільний проект МІПу і громадської організації «Центр контент-аналізу» Маріковського. Цей проект мав забезпечити державним органам безкоштовний доступ до моніторингової онлайн-платформи «Медіатека» для контент-аналізу публікацій ЗМІ, де вони згадуються.
Після тієї презентації ТОВ «Медіатека» із 2018 року отримало державних підрядів на 7,70 млн грн., з яких найбільші три підряди на 6,14 млн грн. – саме у держпідприємства МІПу.
Маріковський, крім ТОВ «Медіатека» і ГО «Центр контент-аналізу», є засновником ТОВ «Центр контент-аналізу», ТОВ «Соцмоніторинг» з Ілоною Балонь, ТОВ «Інтелектуальні медійні системи» з Миколою Сажком, Русланом Селюхом і Дмитром Федориним.