U-News » Здоров'я » Щоденний напій від високого тиску
Всі новини

Щоденний напій від високого тиску

За даними Blood Pressure UK, близько третини дорослих британців мають високий кров'яний тиск.

Кожного разу, коли вибір падає на здоров’я, помідор стає найкращим союзником. Він має кілька корисних властивостей, у тому числі антиоксидантних та детоксикаційних. Відіграє важливу роль у запобіганні різноманітних захворювань, у тому числі різних видів раку та знижує кров’яний тиск.

Томат також містить важливі вітаміни, такі як С та А. Перший вітамін прекрасно підходить для корекції всмоктування заліза для лікування ран, зміцнення імунної системи та інших якостей, другий вітамін відіграє важливу роль у підтримці шкіри, очей та дихальних шляхів у належному стані.

Якщо у вас високий кров'яний тиск, навіть невелике його зниження може допомогти зменшити ризик серйозних захворювань. Один із найпростіших способів упоратися з високим кров'яним тиском – щодня випивати склянку несоленого томатного соку.

Дослідження показують, що томатний сік може не лише знизити кров'яний тиск, а й допомогти контролювати рівень холестерину та знизити ризик серцево-судинних захворювань.

Кажуть, що напій має властивості, які знижують рівень холестерину. Згідно з одним дослідженням, томатний сік може значно знизити кров'яний тиск при регулярному вживанні.

Щоб встановити цей ефект, дослідники з Токійського медичного університету та Інституту селекції рослин Тусона вивчили вплив несоленого томатного соку на вибірці із 481 учасника.

У учасників, які регулярно пили томатний сік, через 12 місяців різко покращився артеріальний тиск. Дослідники помітили покращення як систолічного.

Причина, через яку сік такий потужний, полягає у вмісті в ньому калію. Калій - це мінерал, який виконує багато важливих функцій в організмі.

Високий кров’яний тиск піддається лікуванню, але не є виліковним. Після того як у вас була виявлена гіпертонія, вам потрібно буде жити з нею все життя. Найголовніше, що потрібно буде змінити – це свої погані звички. Тому якщо ви хочете уникнути пошкоджень, викликаних гіпертонією, обирайте продукти, які допомагають це контролювати, наприклад, помідори. Вони захищають здоров’я, в них низький рівень калорій, вони допоможуть зберігати фігуру у формі.

GreenPost


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 878
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 318
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 175
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 938
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 611
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 714
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 343
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 814
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 527
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 144
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 905
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 465
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 254
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Агресія та напруга змушують українців покидати Польщу: Євростат зафіксував історичний максимум
0
Удача повертається: ці три знаки зодіаку нарешті видихнуть наприкінці серпня
0
Один аналіз крові може вказати на кілька видів раку і навіть показати, де почалася проблема
0
Устриця із зубами: найдивніший експонат музею спричинив скандал
0
Головна помилка покупців у секонд-хенді: працівниця назвала питання, яке дратує найбільше
0
40-річний Вишебаба через 4 місяці після одруження заобіймав кохану в лісі та замилував романтикою
0
Чому люди відкладають відповідь на повідомлення, хоча вже його прочитали
0
Яка їжа корисніша для шлунка - холодна чи гаряча: результати досліджень
0
53-річний брат Джолі приголомшив реакцією консервативного батька на свій камінг-аут
0
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
0
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
«Набираюся сил»: 47-річна Катерина Бужинська вперше за місяць вийшла на зв'язок після операції та показала, як виглядає зараз
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...