U-News » Здоров'я » Доза алкоголю, яка може призвести до інсульту
Всі новини

Доза алкоголю, яка може призвести до інсульту

Люди, які полюбляють вживати алкоголь, більше схильні до інсультів.

Група наукових фахівців, які представляють Університет Голуей, підрахувала, скільки випивки загрожує для людини розвитком інсульту головного мозку. Інсульт є наслідком гострого порушення кровопостачання мозку, поділяючись на ішемічний (викликаний закупоркою мозкової артерії через атеросклеротичну бляшку або тромб) і геморагічний (відбувається розрив судини з крововиливом у мозок).

Результати, одержані фахівцями, опублікував журнал Neurology. Автори дослідження констатували, що в середньому ризик отримає інсульт у тих, хто п'є більше, порівняно з тими,хто не п'є на 14 відсотків.

Також фахівцями було визначено дозу алкоголю, яка здатна довести до інсульту. П'ять порцій алкоголю, випиті протягом дня, збільшують ризик ішемічного інсульту на 29%, а геморагічного - на 76%, якщо така випивка практикується раз на місяць.

Що таке п'ять порцій алкоголю? Медики уточнили, що ця кількість дорівнює п'яти чаркам міцного спиртного напою, половині пляшки вина, двом з половиною літрам пива.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 496
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 694
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 419
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 255
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 529
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 972
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 700
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 330
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 318
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 945
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 416
«Не вміщається в жодну анкету»: чоловік із найдовшим прізвищем в Україні показав свій паспорт
10 075
Проти тромбів та холестерину: яку кількість імбиру потрібно вживати щодня для захисту судин
8 004
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Вони не знають, що таке бідність: 5 імен жінок, яким доля призначила фінансову незалежність
0
Знизьте тиск без ліків: 5 продуктів, які за даними досліджень працюють краще за таблетки
0
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Я ніколи не була в кращій формі»: 48-річна Ніколь Шерзінгер у неоновому бікіні на Гаваях вразила шанувальників
0
Чому після 50 років звичайного огляду замало: лікарі назвали обов'язковий чек-ап, що рятує життя
0
Було різко і зайве: Полякова виправдалася за порівняння України з концтабором
0
Рідкісне фото на тлі боротьби з деменцією: як Брюс Вілліс виглядає на весіллі доньки в колі родини
0
Відверте зізнання Світлицької: чому її не покликала на весілля Наталка Денисенко
0
Зірве всі кришки: які банки категорично не можна використовувати для консервації
0
Найкраща сіль для консервації: беріть її і банки не порозриває
0
Фінансовий гороскоп на тиждень: на кого зі знаків зодіаку чекає прибуток 17–23 серпня
0
«Жодної копійки на вітер»: які знаки Зодіаку вміють накопичувати багатство краще за інших
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...