Українці роблять меми а бренди створюють кавунові логотипи
Сьогодні, 11 листопада, українські військові нарешті звільнили місто Херсон. Українці чекали на цей день довгими місяцями і їхня радість від новини про звільнення стала пропорційною довгому очікуванню. I-VIN.INFO розповідає, як українці у соціальних мережах реагують на звільнення Херсона.
Росіяни заявляли, що Херсон із росією назавжди але виявилося, що назавжди з росією лише половина від назви цього славного міста:
У мережі починають з’являтися фотографії того, як росіяни тікали з правого берега Дніпра:
Слідом за силами оборони до Херсона зайдуть вони, якщо ще не зайшли раніше самих військових:
А тепер без жартів, у українських військових з’явилися серйозні перешкоди, що значно сповільнюють просування на Херсонщині:
В цей видатний для сучасної української історії день Укрпошта анонсувала нову поштовий випуск «Херсон – це Україна!».
Не осторонь великої події залишились і українські бренди. Багато з найвпізнаваніших брендів стилізували свої логотипи під символ актуальний українського Херсону – кавун:
Ініціативу підхопили і соц.мережі державних структур:
Українцям дійсно є за що порадіти в цей день, але сильно розслаблятись в жодному разі не можна. Ця війна все ще потребує від нас усіх цілковитої зібраності та підтримки наших військових. Ми маємо продовжувати підтримку сил оборони для того, щоб в майбутньому робити подібні меми про Донецьк, Луганськ, Сімферополь та інші українські міста, що чекають на звільнення.