U-News » Здоров'я » Названо п’ять основних правил, які допоможуть знизити рівень цукру в крові
Всі новини

Названо п’ять основних правил, які допоможуть знизити рівень цукру в крові

Діабет та переддіабет — небезпечні стани, які загрожують проблемами із серцем, із зором, погіршенням роботи нирок, нервової системи та, навіть, розвитком онкології. А їжа – це потужний інструмент для контролю рівня цукру в крові чи глюкози.

Здоровий вибір дозволить уникнути переддіабету або знизити шанси його переходу до діабету другого типу, повідомляє видання The Washington Post з посиланням на американських експертів у галузі охорони здоров’я.

Тому людям із групи ризику важливо дотримуватися рекомендацій про те, як зберігати здоров’я та тримати цукор під контролем.

Вибирайте правильні вуглеводи

Хворі на діабет бояться вуглеводів і намагаються повністю виключити їх з раціону. Однак не всі вуглеводи однакові, зазначає дієтолог Ліза Джонс. Експерт багато років консультує клієнтів із цим захворюванням.

Згідно з проведеними дослідженнями, рафінована мука, картопля та продукти з великою кількістю доданого цукру можуть швидко підвищити рівень глюкози в крові та збільшують ризик розвитку діабету.

Але є овочі, фрукти, боби та цілісні зерна, що містять корисні вуглеводи та клітковину, яка уповільнює зростання рівня цукру в крові після їжі. Різкого стрибка немає, отже, немає навантаження на підшлункову залозу. Ці продукти містять флавоноїди та інші поліфенольні сполуки, які також знижують чутливість до інсуліну.

Скиньте трохи ваги

Зайві кілограми підвищують ризик розвитку діабету, оскільки жир у м’язових клітинах ускладнює засвоєння цукру на крові. За словами доктора Джонса, навіть невелике зниження ваги має значення. Зменшення маси тіла всього на 5-7 відсотків вже знижує ризик розвитку діабету, свідчать дані дослідження.

Їжте корисні жири

Дієтолог радить замінити в раціоні насичені жири, такі як вершкове масло і жирне червоне м’ясо, ненасиченими – вони містяться в оліях, авокадо, горіхах і рибі.

Будьте обережні з добавками

Впливати на розвиток діабету можуть харчові добавки. До них відносяться кориця, гірка диня, пажитник та магній. Виробники часто пишуть на упаковках, що БАДи підтримують здоровий рівень цукру на крові чи є натуральним засобом від діабету. Проте наукових доказів цього немає, наголошують у Національному інституті охорони здоров’я.

Дієтолог Джонс радить отримувати ці речовини насамперед із їжі. Наприклад, додавати корицю до кави або фруктового салату. І обов’язково потрібно проконсультуватися з лікарем, перш ніж приймати будь-які БАДи.

Відмовтеся від діабетичних снеків

Хоча продукти, покликані знизити рівень цукру в крові, можуть допомогти, зазвичай вони мають не дуже корисний склад. Туди входять екстракти або ізоляти білка, безліч добавок та замінників цукру.

Зменшити рівень глюкози допоможе корисний перекус цільнозерновими продуктами, багатими на поживні речовини. Це може бути коктейль із йогурту з додаванням фруктів, авокадо та шпинату. Також ідеально підійдуть для швидкого припливу енергії жменя горіхів, трохи йогурту з ягодами або морква з арахісовою олією.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 786
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 496
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 434
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 202
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 689
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 664
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 583
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 539
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 300
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 281
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 468
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 349
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 147
"Ти мене кохаєш?": як одне нав'язливе питання може швидко зруйнувати стосунки
0
Відомий український ведучий після звільнення від служби в ЗСУ висловився про еміграцію
0
Іво Бобул здивував різким схудненням: як зараз виглядає 72-річний артист
0
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
0
Ринок чи магазин: лікар назвав плюси та мінуси кожного місця продажу полуниці
0
Епоха «куль для боулінгу» минула: чому жінки масово позбуваються великих імплантів заради «грудей балерини»
0
Названо супер-насіння, яке омолоджує шкіру, чистить судини та заспокоює нерви
0
Власників собак можуть оштрафувати на пляжі: за що доведеться платити
0
Астрологиня назвала знаки зодіаку, які люблять вирощувати квіти
0
Українець розкрив правду про зарплати у Швеції: яку суму потрібно мати для комфортного життя
0
Українського актора впізнали за кермом таксі та злили в мережу
0
Ні слова про любов: Шерон Стоун розповіла про складні стосунки з мамою
0
Секрети гігантської цибулі: чим підживити грядки для рекордного врожаю
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...