U-News » Здоров'я » Вчені назвали ягоду, корисну для здоров’я очей
Всі новини

Вчені назвали ягоду, корисну для здоров’я очей

Вчені назвали ягоди годжі засобом профілактики втрати зору у людей похилого віку. 

Вживання препарату підвищує щільність захисних пігментів очей.

В експерименті брали участь 13 осіб віком 45-65 років. Три місяці вони вживали в їжу близько 30 г ягід годжі. Результати роботи були опубліковані у журналі Nutrients.

Перед експериментом та після нього дослідники виміряли в учасників щільність захисних пігментів очей. При другому вимірі вчені побачили зростання показника.

Потім вони набрали ще одну групу з 14 людей того ж віку. Вони три місяці приймали лікарські БАДи для здоров’я очей. У цій групі жодних змін не було.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 217
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 538
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 127
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 091
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 295
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 866
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 545
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 215
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 171
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 763
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 346
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
9 011
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 604
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
«Таємниця з минулого століття»: у покинутому будинку знайшли любовний лист, який чекав 40 років
0
Три знаки Зодіаку, які сьогодні можуть навчитися чомусь новому
0
"Можливо, й добре, що він не дожив": Єфросиніна висловилася про Кузьму та нарвалася на критику
0
Можуть спричинити негативні наслідки: які продукти не варто їсти у великих кількостях
0
Він тренувався зі змією в шоломі й вижив: неймовірна історія з Арканзасу
0
Гороскоп на 15 серпня: як не зіпсувати стосунки та життя через раптову агресію
0
Не такий, як на сцені: донька Кузьми вперше розповіла, яким він був у родинному колі
0
Уникайте цих 4 поєднань: картопля з деякими продуктами провокує бродіння та дискомфорт у шлунку
0
Зворотний бік соло-подорожей: досвідчений турист розвінчав головні міфи про поїздки наодинці
0
Сила слів: 12 простих фраз, якими розумні люди непомітно переконують будь-кого
0
Чому після 35 синяки та втома проходять тижнями? Медики розкрили приховані причини повільного відновлення
0
Назад у минуле: у Кремлі вимагають остаточно стерти Голлівуд із життя росіян
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...