U-News » Здоров'я » 6 доступних продуктів, які покращують стан при гіпертонії
Всі новини

6 доступних продуктів, які покращують стан при гіпертонії

При показниках тиску вище за норму (120/80) вчені радять звернути увагу на деякі продукти. 

Вони ефективно покращують стан при гіпертонії і при цьому є делікатесами, а цілком доступні. 

Картопля

Свіжа картопля у мундирі – страви простішої, здається, вже й бути не може. Але така невибаглива їжа насичена калієм та магнієм – мікроелементами, які нормалізують тиск. Дослідження вчених з Університету Скрентон завершилося їхнім вердиктом про те, що «в картоплі містяться речовини, аналогічні тим, що застосовуються у препаратах для лікування підвищеного тиску». 

Молочні продукти

Згідно з наявними даними, у тих людей, які щодня включають до свого раціону одну порцію молочних продуктів, ризик розвитку гіпертонії знижується на 11% порівняно з тими, хто їсть такі продукти лише час від часу. 

Какао, шоколад. 

Натуральний порошок какао має властивість знижувати тиск: речовини, що містяться в ньому, флавоноїди покращують стан судин. У свою чергу, вчені з Гарвардського університету дійшли висновку про те, що людям із підвищеним тиском ефективно покращує самопочуття вживання гіркого шоколаду. 

Квасоля

Згідно з висновками фахівців Американської асоціації дієтологів, звичка регулярно їсти квасолю є способом підтримувати гарне самопочуття за наявності проблем із нестабільним тиском, гіпертонією. Квасоля містить речовини, які ідеальні для очищення судин. Вчені констатували, що щоденне вживання 120 г квасолі протягом трьох тижнів покращує показник холестерину в організмі людини на 10%. 

Банани

Дорослим людям потрібно щодня 4,7 г калію. Один банан містить приблизно 12% рекомендованої норми. Автори дослідження з Університету Південної Каліфорнії підкреслюють, що вживання продуктів з високим рівнем калію не поступається ступенем ефективності прийому діуретиків, які найчастіше використовуються для зниження артеріального тиску. 

Вівсянка

За даними Журналу Американського коледжу харчування, вживання 120 г вівсянки на день може бути ефективним засобом знижувати тиск. Під час експерименту вівсянка допомогла знизити високий тиск у 75% учасників. Більшість тиск впав на 5 мм ртутного стовпа, в деяких добровольців – на 15 мм.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 414
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 654
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 346
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 222
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 463
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 940
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 661
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 309
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 289
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 901
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 393
«Не вміщається в жодну анкету»: чоловік із найдовшим прізвищем в Україні показав свій паспорт
10 000
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
9 058
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Знизьте тиск без ліків: 5 продуктів, які за даними досліджень працюють краще за таблетки
0
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Я ніколи не була в кращій формі»: 48-річна Ніколь Шерзінгер у неоновому бікіні на Гаваях вразила шанувальників
0
Рідкісне фото на тлі боротьби з деменцією: як Брюс Вілліс виглядає на весіллі доньки в колі родини
0
Відверта зізнання Світлицької: чому її не покликала на весілля Наталка Денисенко
0
Найкраща сіль для консервації: беріть її і банки не порозриває
0
Фінансовий гороскоп на тиждень: на кого зі знаків зодіаку чекає прибуток 17–23 серпня
0
Місячний гороскоп на 17–23 серпня: що рекомендується робити кожного дня тижня
0
Безладу більше немає: метод трьох коробок, який повертає порядок у дім за 30 хвилин
0
«Сигнал від підсвідомості»: чому нам часто сниться падіння з висоти та про що насправді попереджає цей сон
0
Російська вчителька попросила відредагувати фото класу: до справи долучилися українці
0
Найнегативніші знаки зодіаку: можуть зіпсувати навіть найкращий день
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...