Переїзд офісу справа нелегка, особливо якщо це не маленька фірма, де штат робітників налічує понад 50 осіб. Адже кожен має своє організоване робоче місце. А це не лише документи та канцелярія, а й комп'ютерна техніка. Тому при переїзді необхідно максимально правильно та чітко організувати процес.
Дії при офісному переїзді
Для швидкого та комфортного офісного переїзду компанії краще діяти згідно з планом, який варто скласти заздалегідь. Перевозити меблі, комп'ютерну периферію та архіви краще за окремі партії, по черзі, щоб потім комфортно зібрати робоче місце. Це найглобальніші нюанси, які необхідно враховувати для складання плану:
- усвідомлювати свої дії. Будь-який офісний переїзд у Києві це затратно. Тому необхідно порахувати всі витрати та яку вигоду отримає компанія від переїзду;
- розподілити обов'язки серед колег. Дружний колектив це добре, але необхідно чітко розподілити обов'язки та призначити відповідальних співробітників за певні етапи.
- підготувати необхідні речі, інвентар та коробки для збирання речей. Від цього залежить швидкість та правильність переїзду.
- заздалегідь підготувати нове приміщення та облаштувати його.
Професійний офісний переїзд передбачає розрахунок кожного кроку до найдрібніших подробиць. Основна проблема завжди полягає у різноплановості речей – меблі, архів, комп'ютерна та оргтехніка, квіти та вазони. Тому виклик надійного вантажоперевізника або мувінгової компанії – найправильніше рішення.
Замовити офісний переїзд: на що звернути увагу
Офісний переїзд Київ, Харків, Дніпро завжди краще плануватися з професійними компаніями, які мають досвід роботи в цій сфері жоден рік і знають усі тонкощі та нюанси. Тільки вони вам нададуть необхідний транспорт, техніку, та вантажників, які впораються з обсягами.
Підготовка
До самого переїзду важливо виконати підготовчі роботи:
- скласти список речей, необхідні перевезення;
- продумати планування старих меблів у новому приміщенні, щоб спланувати черговість перевезення речей;
- розрахувати необхідну кількість машин, вантажників та інших спеціалістів;
- підписати договір;
- відключити оргтехніку від мережі та зібрати її;
- розібрати та упаковати шафи, тумби, стелажі;
- зібрати речі в підписані коробки (що знаходиться всередині).
Офісний переїзд під ключ
Коли всі речі зібрані та упаковані, залишається їх лише знести завантажити в автомобіль та надійно закріпити для транспортування. Важливо не економити на упаковці речей, адже від цього залежить збереження та надійний захист усієї техніки. Підписані коробки спрощують процес розпакування. Це дозволить позбутися безладу та прискорити процес розбору речей.
Відповідальні рішення та організаційні питання можна покласти на нашу компанію. На сайті https://biggy.kiev.ua/services/ofisnyj-pereezd ви можете ознайомитись з повним переліком послуг, які ми готові вам запропонувати. Ми позбавимо вас поширених проблем, які часто виникають при офісному переїзді офісу.
Сьогодні організувати офісний переїзд із послугами вантажників набагато простіше. Зміна офісу – це свята, влаштуйте team building для своєї команди та насолоджуйтесь новим офісом за лічені дні.