U-News » Здоров'я » Медики назвали напій, який запобігає гіпертонії та атеросклерозу
Всі новини

Медики назвали напій, який запобігає гіпертонії та атеросклерозу

Флаваноли позитивно впливають на серцево-судинну систему.

Флаваноли какао протидіють підвищеному кров'яному тиску та атеросклерозу. Однак флаваноли знижують артеріальний тиск тільки тоді, коли він підвищений, і немає ризику надто сильного зниження артеріального тиску.

У новому дослідженні за участю експертів з Університету Суррея вивчалася реакція на флаваноли какао у здорових людей у ​​повсякденному житті.

Попередні дослідження показали, що флаваноли какао можуть знижувати артеріальний тиск і жорсткість артерій так само, як і деякі ліки від артеріального тиску. Однак залишається незрозумілим, наскільки ефективними є флаваноли у повсякденному житті для зниження артеріального тиску, повідомляють дослідники.

Таким чином, в даний час досліджується використання флаванолів для зниження артеріального тиску та жорсткості артерій у суб'єктів поза клінічними умовами. З цією метою одинадцять здорових учасників без високого кров'яного тиску приймали по черзі шість капсул флаванолу какао протягом чотирьох днів і шість капсул плацебо з коричневим цукром в інші чотири дні протягом восьми днів поспіль.

Експерти виявили, що прийом флаванолів знижує жорсткість артеріальних судин та кров'яний тиск. Однак ефект був очевидний лише в тому випадку, якщо у потерпілого було підвищено кров'яний тиск.

Флаваноли позитивно впливають на серцево-судинну систему.

"Позитивний вплив флаванолів какао на нашу серцево-судинну систему, особливо на функцію кровоносних судин і кров'яний тиск, незаперечний", - підкреслює автор дослідження професор Крістіан Хайсс.

Часто побоюються, що таблетки від кров'яного тиску можуть надто сильно знизити кров'яний тиск у деякі дні.

Ця небезпека, мабуть, немає з флаванолами.

"Те, що ми виявили, свідчить про те, що флаваноли какао знижують артеріальний тиск тільки тоді, коли він підвищений", - додає лікар.

"Високий кров'яний тиск і жорсткість артерій збільшують ризик серцевих захворювань та інсульту, тому важливо, щоб ми вивчили інноваційні способи лікування таких захворювань", - продовжує професор Хейсс.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 607
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 390
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 277
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
13 781
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 605
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 558
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 540
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 468
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 208
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 390
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 219
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 027
Медики назвали популярні продукти, які небезпечні для серця
9 660
Аліна Гросу вперше показала обличчя сина: на кого схожий Марк-Габріель
0
64-річна зірка "Району Мелроуз" Локлір публічно зізналася у коханні новому бойфренду
0
Де категорично не можна садити фруктові дерева: 5 місць, які занапастять ваш сад
0
Стало відомо, на яких умовах Європа готова замирити Україну з Росією
0
Камалія опинилася у кареті "швидкої" й назвала причини погіршення здоров’я
0
Саме вони найчастіше знаходять справжнє кохання: рейтинг знаків Зодіаку
0
"Лицемірка": Єфросиніна оригінально прокоментувала зустріч з Поляковою після скандалу
0
Жінка вийшла заміж за незнайомця заради розваги: через 27 років вона розповіла про наслідки
0
"Це помилка": соліст відомого гурту відповів, чому шкодує про участь в "Х-Факторі"
0
Покійний чоловік “залишив” родині майже 60 млн гривень: неймовірна історія виграшу в лотерею
0
Названо ознаки, які можуть вказувати на наближення удачі: на що радять звернути увагу
0
Могилевська випадково засвітила чоловіка на відео та показала сюрприз для нього
0
Зірка "МастерШефа" Мартиновська різко відреагувала на критику її нової зовнішності: фото до та після
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...