Сам по собі процес заливання палива у резервуар справді є ситуацією підвищеної небезпеки.
Щоби знизити ризики, цистерну заземлюють, а під її колеса підставлять спеціальні пристрої, які запобігають її відкочуванню.
Також перед початком заливання перевіряють цілісність пломб цистерни і перевіряють пальне на наявність води та інших сторонніх домішок. Також бензину чи дизелю дають відстоятись впродовж 15-20 хвилин, і тільки після цього починають перекачувати його під землю.
Тобто перевірка безпеки процесу має бути досить ґрунтовною і багатоетапною, щоби запобігти різного роду надзвичайним ситуаціям.
Зокрема так роблять, бо домішки, такі як дрібне сміття, часточки фарби чи іржі, потрапивши до паливної системи автомобіля, можуть серйозно пошкодити її. Наприклад, вивести з ладу клапан, який відповідає за підтримання тиску. Запустити двигун за такої поломки буде непросто і машині знадобиться ремонт.
І навіть після ремонту, бензонасос, що зазнав пошкоджень, може працювати некоректно і продовжувати скидати тиск. Неправильний тиск зберігатиметься і при їзді на високих обертах. А це небезпечно вельми серйозними пошкодженнями.
Отже, поки бензовоз зливає паливо у резервуар і є хоча би найменший ризик, що у рідині може опинитись сміття, заправлятись на АЗС дійсно не варто.
Краще почекати приблизно 30 хвилин після того, як цистерна закінчить свою роботу, і тільки тоді можна впевнено заповнювати бак свого автомобіля.