U-News » Здоров'я » Знайдено простий спосіб запобігти розвитку високого артеріального тиску
Всі новини

Знайдено простий спосіб запобігти розвитку високого артеріального тиску

Підвищений артеріальний тиск – один із провідних факторів серцево-судинних хвороб. Якщо не вжити вчасних заходів, сильно страждає система кровообігу, підвищується ризик серцевого нападу, інсульту та інших захворювань.

Згідно з новим дослідженням китайських учених, опублікованому в журналі Американської кардіологічної асоціації Hypertension, збалансоване харчування, що включає білок із різних джерел, здатне знизити ризик розвитку високого кров’яного тиску.

Автори дослідження проаналізували інформацію про здоров’я майже 12 тис. дорослих мешканців Китаю, які брали участь у дослідженнях здоров’я та харчування населення країни з 1997 до 2015 року. Опитування включали в тому числі інформацію про раціон та продукти харчування.

Учасникам було присвоєно “оцінку різноманітності білка”, засновану на кількості різних джерел цієї поживної речовини. Ними були:

  • цільнозернові продукти;
  • продукти із очищеного зерна;
  • оброблене червоне м’ясо;
  • необроблене червоне м’ясо;
  • птах;
  • риба;
  • яйця;
  • бобові.

За кожне джерело білка давався один бал, відповідно максимум можна було набрати вісім балів. Потім дослідники проаналізували зв’язок для розвитку гіпертензії по відношенню до балу різноманітності білка.

Середній час спостереження шість років. Вперше виникла гіпертензія визначалася як систолічний (верхній) артеріальний тиск вище або дорівнює 140 мм рт. ст. та/або діастолічне (нижнє) – вище або дорівнює 90 мм рт. ст. На замітку брався прийом ліків від підвищеного тиску або гіпертензію діагностував лікар.

Аналіз показав, що у 35% учасників дослідження за час спостереження розвинулася гіпертензія. При цьому порівняно з учасниками з найнижчою оцінкою вживання білка (менше двох балів), у учасників з високою оцінкою різноманітності білкових продуктів (чотири бали та вище) ризик розвитку високого кров’яного тиску виявився на 66% нижчим.

“Харчування може бути легкодоступним та ефективним заходом боротьби з гіпертензією, – говорить один з авторів дослідження, доктор медичних наук, співробітник Національного центру клінічних досліджень захворювань нирок лікарні Nanfang Сяньхуей Цінь. – Збалансована дієта, багата на білки з різних джерел, а не зосередження на одному джерело білка, може запобігти розвитку високого кров’яного тиску.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 111
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 473
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 079
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 972
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 210
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 821
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 481
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 174
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 069
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 713
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 301
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 985
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 560
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Він тренувався зі змією в шоломі й вижив: неймовірна історія з Арканзасу
0
Гороскоп на 15 серпня: як не зіпсувати стосунки та життя через раптову агресію
0
Не такий, як на сцені: донька Кузьми вперше розповіла, яким він був у родинному колі
0
Уникайте цих 4 поєднань: картопля з деякими продуктами провокує бродіння та дискомфорт у шлунку
0
Зворотний бік соло-подорожей: досвідчений турист розвінчав головні міфи про поїздки наодинці
0
Сила слів: 12 простих фраз, якими розумні люди непомітно переконують будь-кого
0
Чому після 35 синяки та втома проходять тижнями? Медики розкрили приховані причини повільного відновлення
0
Назад у минуле: радниця Путіна вимагає повністю заборонити росіянам дивитися фільми Голлівуду
0
Христина Соловій розсекретила таємного бойфренда та зізналася, скільки вони разом
0
Перезавантаження чи шок для організму? Що насправді відбувається з тілом за 36 годин голодування
0
«Отрута під виглядом делікатесу»: медики пояснили, чим насправді небезпечне часте вживання тунця
0
Нетаньяху назвав Британію «ісламською республікою» з ядерною зброєю
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...