Як повідомляє AUTO-Consulting, в поточному році на ринку нових легкових автомобілів помічена цікава тенденція, в наслідок якої автомобілі з класичними бензиновими чи дизельними двигунами значно втрачають популярність в українських споживачів.
Якщо рік тому їх доля ринку становила 80%, то зараз тільки 66%.
В першу чергу, такий тренд пов'язаний із значним впливом популярності електрокарів на ринку нових автомобілів.
Якщо рік тому вони ледве дотягували до 7% авторинку, то зараз майже 16%.
У свою чергу, доля бензинових легковиків тепер становить 46%, хоча ще рік тому їх було більше 55%.
Автомобілі з дизельними двигунами також втрачають популярність: 20% ринку в цьому році проти 24% ринку рік тому.
Така тенденція пояснюється, крім іншого, значним впливом на ринок автомобілів з гібридними технологіями. Саме такі автомобілі наразі все частіше присутні в модельній лінійці майже кожного автовиробника, представленого на українському ринку.
Як приклад, в преміальному сегменті майже кожна модель представлена в тому числі з гібридними модифікаціями, що також позитивно впливає на популярність моделей з альтернативними двигунами. Nissan, прикладом, повністю відмовився від моделей з класичними двигунами на українському ринку, пропонуючи тільки електричні та гібридні технології в Україні.
Судячи з динаміки, через рік автомобілі з класичними двигунами можуть опинитися у меншості на українському авторинку.