Сума у 250 000 грн у нинішніх реаліях зовсім не та, на яку можна розраховувати, коли йдеться про новий автомобіль.
Але на вторинному ринку в такому бюджеті існує як мінімум один відмінний варіант, який навіть попри те, що він не новий і часом має високий пробіг, здатний виявитися набагато приємнішою альтернативою нецікавим бюджетникам.
Йдеться про Honda Civic 8 покоління. Саме 4-дверка виявилася найбільш вдалою ітерацією восьмого «Сівіка», тоді як хетчбек через свою серйозну конструктивну відмінність показав себе куди більш проблемним, ніж седан.
У бюджеті близько 250 000 грн можна розраховувати на машину з пробігом близько 200 тисяч кілометрів, але для основних вузлів та агрегатів японського седана це далеко не межа.
Наприклад, 1,8-літровий бензиновий атмосферний двигун R18 i-VTEC у випадку із седаном Civic 8 практично не має слабких місць і виходжує понад 350 тисяч кілометрів. Те саме стосується його механічної трансмісії, але на тривіальному пробігу близько 150 000 км доведеться задуматися про заміну зчеплення.
Класичний “автомат” SPCA/MPCA у седана Civiс 8 має конструкцію без планетарних передач і відрізняється високою надійністю та відмінною ремонтопридатністю. Якщо не забувати про заміну робочої рідини кожні 45 тисяч кілометрів, то ресурс коробки здатний наблизитися і навіть вийти за позначку 350 000 км.
З недоліків Civic 8 можна виділити хіба що не найвищий кліренс, а також тендітну опору двигуна і рульову рейку.
Втім, дві останні проблеми вирішуються відносно невеликими сумами та наявністю спеціальних ремкомплектів.