Bugatti, ім’я, що асоціюється з розкішшю та швидкістю, за роки свого існування завоювало репутацію виробника одних з найбільш ексклюзивних та високопродуктивних автомобілів у світі.
Однак не кожна модель відповідала престижному іміджу бренду. За останнє десятиліття Bugatti випустила кілька моделей, які не виправдали очікувань, викликавши критику як з боку автомобільних експертів, так і з боку власників.
Розглянемо три найгірші моделі Bugatti, випущені за останні 10 років, проаналізувавши їхні недоліки та взявши до уваги відгуки власників на автомобільних форумах.
1. Bugatti Chiron Sport “Недопотужне диво”
- Потужність: 1479 к.с.
- Габарити: 437,5 см (Д) x 199,4 см (Ш) x 121,2 см (В)
- Прискорення (0-100 км/год) 2,5 секунди
- Витрата палива: 22,5 л/100 км
- Продажі: Приблизно 150 одиниць/рік
Bugatti Chiron Sport, на папері, є дивом інженерної думки з його величезною потужністю і вражаючими розмірами. Однак власники висловлюють розчарування в його потужності, враховуючи майже 1500 кінських сил. Прискорення, хоч і залишається стрімким, але не має тієї грубої сили, яку очікують від Bugatti у своєму класі. Більше того, цифри споживання пального викликають здивування, оскільки Chiron Sport сумнозвісний своєю ненажерливістю, що є далеким від ери, де цінується ефективність.
2. Bugatti Veyron “Ненадійний суперкар”
- Потужність: 1200 к.с.
- Розміри: 446,4 см (Д) x 199,2 см (Ш) x 120,2 см (В)
- Прискорення (0-100 км/год) 2,5 секунди
- Витрата палива: 24,1 л/100 км
- Продажі: Приблизно 60 одиниць/рік (під час серійного виробництва)
Bugatti Veyron, який колись був визнаний революційним досягненням в автомобілебудуванні, зазнав суворої критики за свою надійність. Хоча він, безперечно, встановив нові стандарти швидкості, його складна конструкція призводила до частих поломок і непомірних витрат на технічне обслуговування. Власники ділилися історіями про те, що автомобіль проводив більше часу в ремонтній майстерні, ніж на дорозі. Вражаюче прискорення і потужність Veyron були затьмарені його репутацією ненадійного суперкара, що заплямувало імідж Bugatti серед ентузіастів.
3. Bugatti Divo “Стиль переважає над суттю”
- Потужність: 1479 к.с.
- Розміри: 464,0 см (Д) x 199,4 см (Ш) x 120,0 см (В)
- Прискорення (0-100 км/год) 2.4 секунди
- Витрата палива: 23,3 л/100 км
- Продаж: Обмежено до 40 одиниць
Bugatti Divo, що позиціонується як більш маневрена і орієнтована на трек версія Chiron, зіткнувся з негативною реакцією через свою зосередженість на естетиці, а не на реальному підвищенні продуктивності. Хоча показники прискорення та потужності Divo не поступаються своїм братам і сестрам, власники виявили, що збільшена притискна сила та доопрацювання шасі не обов’язково призводять до суттєвого покращення керування автомобілем на треку. Багато ентузіастів очікували більш значного покращення керованості та часу проходження кола, зважаючи на високу ціну Divo та обмежене виробництво.
Замість висновку
На закінчення, навіть такий престижний бренд, як Bugatti, не застрахований від випуску моделей, які не зовсім відповідають вимогам. Співвідношення потужності до прискорення Chiron Sport, проблеми з надійністю Veyron і підхід Divo, що ставить стиль вище за суть, залишили відбиток на репутації Bugatti. Відгуки власників на автомобільних форумах підкреслюють ці недоліки, нагадуючи нам, що навіть у сфері розкоші та продуктивності не кожна модель може бути бездоганним шедевром.
У міру того, як Bugatti рухається вперед, для бренду важливо вчитися на цих помилках і гарантувати, що майбутні моделі не тільки вражатимуть цифрами, але й даруватимуть справді виняткові враження від водіння.