Український автопром часто недооцінений, однак в історії автомобілебудування нашої країни є такі моделі, котрі жадають отримати колекціонери світу. Тому сьогодні мова саме про такі машини.
Кабріолет ЗАЗ
В 90-х цей автомобіль тестували в Греції та планували поставити на серійне виробництво, але цьому не судилось статись. В світі знаходиться 3 таких екземпляри “Таврія-Ландоле”: один в київському автомузеї, другий – в Македонії, а третій – в окупованому Криму.
Українські драгстери
Мало кому відомо, що українці брали участь в гонках та отримували призові місця. В Лабораторії спортивних автомобілів Харківського автодорожнього інституту (ЛСА ХАДІ) створювали такі чудернацькі автомобілі, що призначались для драгрейсингу.
Середньомоторна “Таврія” для ралі
Таку “Таврію” бачили на чемпіонаті світу з ралі в групі В. Такий ЗАЗ-1102 ERF-Mobile збудували естонські фахівці. Така “Таврія” отримала двигун потужністю 140 к.с. та стала повнопривідною та середньомоторною.
Зірка “Кавказької полонянки”
Цей автомобіль відомий всім, хто хоч раз бачив легендарну кінострічку “Кавказька полонянка”. Модель створили на Сєвєродонецькій авторемонтній базі. 12-місний автобус мав пластиковий кузов і був побудований на агрегатах “Волги” ГАЗ-21. З 1963 по 1970 рік на підприємствах у Сєвєродонецьку, Коростені та Луганську зібрали приблизно 150-200 авто.
Український суперкар
Цей унікальний спорткар Himera Q 6 років тому було презентовано на автошоу в Києві. Тоді планувалось поставити виготовлення авто на дрібносерійне виробництво з 1000-сильною електричною установкою. За словами майстрів, суперкар за 3 секунди розганявся до “сотки”, максимум авто був – 350 км/год, а його запас ходу складав 500 км.