Ford спростив свій знаменитий «синій овал», щоб зробити його простіше та чистіше, заодно збільшивши розмір літер у назві бренду.
Не звертайте уваги на новий задній борт, що відкривається у двох напрямках, на новий екстер’єр та технології, які з’являться на F-150 2024 року. Вони, звичайно, вплинуть на продаж та сприйняття бренду Ford, але все це не таке значне як новий логотип компанії, який дебютував разом з оновленим пікапам на автосалоні в Детройті.
Треба сказати, що Ford одним з останніх звернув увагу на свій логотип, ставши в кінець черги, слідом за Porsche, Volkswagen, Renault, GM, Infiniti та іншими компаніями, що йдуть в ногу з часом.
Старий логотип
Вас, звичайно, можна пробачити за те, що ви не помітили різниці, тому що в новому логотипі є всі колишні елементи, включаючи світлі літери FORD у темно-синьому овалі.
Новий логотип
Однак, як помітили в Car and Driver, шрифт і сама назва були збільшені завдяки новому дизайну та більшій площі всередині овалу,
Кольори теж змінилися: хромований напис та смуги замінені просто білими. Тим часом синій фон став трохи темнішим, що забезпечує більший контраст.
Вам може здатися, що зміни не такі вже й великі, але в компанії вирішили бути гранично обережними з історичним шильдиком. Адже «блакитному овалу», вперше представленому у 1927 році, скоро виповниться сто років, і він відомий усьому світу. На його кардинальну зміну міг би зважитися лише дуже ексцентричний бізнесмен, на зразок очільника Tesla, одержимого літерою «X».