А ви знали, що ефектна візитка здатна передати ваш стиль, імідж і професіоналізм? А ще — зацікавити й мотивувати більше дізнатися про вас і вашу справу. У цього прямокутника паперу з ім'ям і контактами потужний потенціал, варто лише дізнатися, як скористатися ним, щоб успішніше налагоджувати співпрацю з потенційними клієнтами або партнерами.
У цій статті ми розповімо, як правильно оформити візитку, та відкриємо чотири основні правила ефектної візитки.
Дотримуйтесь вимог друку
Найперше, що варто знати про візитку, це те, що вона — ваше «обличчя». А тому передусім варто потурбуватися про комфортний формат і розмір, а також якісний матеріал візитки. Зазвичай, стандарт для візитки — 85x55 мм або 90x50 мм, проте ви можете експериментувати з кутами, краями або формою. Головне — не забувайте про технічні вимоги типографії, яка буде друкувати ваші візитки. Вони можуть стосуватися роздільної здатності, кольорового профілю, полів й обрізки. Якщо ви не врахуєте цих параметрів, ваша візитка може вийти розмитою або обрізаною не так, як ви хотіли. Не проблема, якщо ви не орієнтуєтеся у таких речах — спеціалісти типографії New Media проконсультують, як зробити візитку, і зможуть надрукувати візитки https://newmedia.ua/chto-pechataem-3/poligraficheskaya-produktsiya-3/vizitki-2/ будь-якого розміру, форми й тиражу. Навіть якщо потрібна лише одна VIP-візитка на важливу подію чи зустріч.
Будьте креативні — але в міру
Друге правило — не бійтеся бути креативними. Пам'ятайте, що ваша візитка повинна виділятися серед сотень інших, які отримують люди на різних заходах. Використовуйте оригінальний дизайн, кольори, нестандартний матеріал або текстуру. Але не переборщуйте з креативністю. Ваша візитка повинна бути легкою для сприйняття і читання. Не захаращуйте її зайвими елементами, не робіть її занадто екстравагантною або незручною для зберігання. Пам'ятайте про свою цільову аудиторію і сферу діяльності — візитка має пасувати до вашого іміджу і підсилювати вашу репутацію.
Використайте обидві сторони
Третє правило — не марнуйте простір. Використовуйте обидві сторони візитки для корисної інформації. З одного боку ви можете розмістити своє лого, назву компанії й основний контакт (наприклад, телефон або електронну пошту). З іншого — QR-код на сайт компанії чи ваші соціальні мережі, а також короткий влучний слоган, який висловлює вашу місію, цінності або переваги. Так ви збільшите шанси того, що ваша візитка не потрапить у смітник. А дизайнерський папір, ламінація або вибіркове цифрове лакування чи фольгування, які пропонує New Media, візуально підкреслять важливі деталі візитки. Тут також можна виготовити й оригінальну ековізитку на переробленому папері.
Вкажіть всю необхідну інформацію
Четверте і останнє правило — не забувайте про суть. Ваша візитка повинна містити інформацію, яка допоможе людям зв'язатися з вами й дізнатися більше про вашу пропозицію чи бізнес. Обов’язково вкажіть ваше ім'я, посаду, назву компанії, контактні дані та лого. Зазначаючи контакти, вибирайте ті канали комунікації, якими ви найчастіше користуєтеся. Не додавайте на візитку занадто багато контактів, адже це заплутає або налякає отримувача. А також обов’язково переконайтеся, що ваша інформація актуальна і правильна.
Візитка — це не тільки спосіб інформувати про себе, але й можливість створити ефектне перше враження про свій бізнес. Перед тим, як зробити свою власну візитку, з’ясуйте, як саме вона привертатиме увагу до бренду, як продемонструє вашу професійність й унікальність, чи зручна ваша візитка і як довго вона зможе зберігати свою форму в кишені потенційного партнера чи клієнта.