Після заборони на оренду електросамокатів, муніципалітет Парижа вживає заходів для регулювання ситуації з паркуванням позашляховиків, включаючи великі електричні та гібридні автомобілі.
За заявою міської влади, за останні чотири роки кількість позашляховиків зросла на 60%, що становить 15% усіх приватних автомобілів у Парижі, їх чисельність сягає 1,15 мільйона. Ці автомобілі часто займають місце не лише на дорогах, але й на тротуарах міста.
Мер Парижа, Анн Ідальго, пропонує провести референдум серед місцевих мешканців, який вирішить, чи слід суттєво підвищити оплату за паркування позашляховиків. Зазначається, що цей референдум має за мету покращити обстановку та переконати власників використовувати компактніші автомобілі.
За чотири роки кількість позашляховиків у Парижі зросла на 60%, досягнувши 15% від загальної кількості приватних автомобілів у місті, що становить 1,15 мільйона. Ці автомобілі часто переповнюють вузькі вулиці міста та впливають на рух на них.
Мер Парижа, Анн Ідальго, вважає, що велика кількість позашляховиків на вулицях міста завдає шкоди інфраструктурі та призводить до транспортних заторів. Тому вона пропонує провести референдум, на якому місцеві мешканці вирішать, чи слід вводити високі тарифи на паркування для цього типу автомобілів.
Підвищення цін на паркування очікується, що вплине на власників гібридних автомобілів та електромобілів вагою від 1,6 тонни та більше. Однак мер впевнена, що це не торкнеться мешканців Парижа, а лише приміських мешканців та гостей, які приїжджають на роботу чи розваги.
Адміністрація не надала конкретної інформації щодо збільшення тарифів, але підкреслила, що вони будуть “істотними”. Очікується, що такий крок заохочуватиме власників переходити на менші, більш компактні автомобілі та використовувати екологічно чистий транспорт у місті.